Ineens gebeurd het..

Vanmiddag waren we even naar het Landje van Gruijters..
Geen vogel te zien..
Laag water..
.

.
Bij de woonboten …
.

.
Altijd mooi !!
.

.
Maar dan ineens gebeurd het….
.

.
Ik val ter plekke voor deze lieverd
.

.
Hij hoort bij deze camper..
Qua leeftijd wint de camper..
Qua uiterlijk…val ik voor de hond..
En als ik een paar fotos maak van deze lieverd en naar onze auto loop..
.

.
Vind hij dat niet leuk..
Hij komt naar de auto voor een knuffel die ik hem van harte geef..
En geheel in stijl…
Loopt hij weg .. genoeg is genoeg 😍
Oud en stram en heel aandoenlijk
.
.
Ik voel mezelf helemaal niet aandoenlijk..
Stijf en stram dat dan weer wel..
Al een paar dagen is het afzien met die overbelaste heup
En word ik getrakteerd op van die pijnaanvallen..
Zo gaat het goed….en zo hang ik in de lamp van de pijn.
Vandaag een brufen ingenomen die er fiks inhakte ..
Halve dag op mn bed gelegen ….out !!
Een flesje CBD olie is besteld ..
En daar ben ik dan wel weer heeeeeel benieuwd naar..
Ik ben nooit zo van de medicijnen en veel meer van het
homeopathische gebeuren..
Een joint heb ik van mn leven nog nooit gerookt..
En nu aan de CBD olie 😂😂
Wie weet loopt ik zometeen helemaal als een zombie in de rondte💤💤
Ik bedoel maar…ik word al suf van paracetemol..

10 thoughts on “Ineens gebeurd het..

  1. CBD olie, ik moet even googelen geloof ik, hahaha Ik hoop dat de pijn gezakt is, en ik wil jou danken voor het verhaal wat je mij gegeven hebt 😉 met alle info vandien.

    Zorg goed voor jezelf, en die hond is inderdaad lief om te zien, zou ik ook gedaan hebben, even knuffelen omdat hij het vroeg, hahaha

    X

    Like

  2. Dat kan je hebben Ria met zo.n dier heel gek dan heb je een bepaald kontact wat je ondanks dat je van alle dieren houd alleen met dat ene dier hebt. Iets bijzonders. Ik hoop dat je flesje je verlichting gaat brengen. Doe kalm aan. XXXSary

    Like

  3. Er is veel kaf onder t koren, schoondochter had ook ergens een flesje gekocht wat ..niets..deed.
    Dus ik heb het zekere voor het onzekere genomen en bij de CBD shop besteld.
    Met een week moet er wel verschil zijn, vanmiddag laat de tweede druppel ingenomen en ..het voelt anders, zeker niet pijnvrij, maar wel anders

    Like

Reacties

