Herfst…kleuren

We waren al eens eerder op een plek geweest
waar van we zeiden..dat zal mooi zijn in de herfst..
.
 photo IMG_4398_zpsvkgce9er.jpg
.
Natuurlijk ook de nodige herten weer tegengekomen.
.
 photo IMG_4393_zpsaqzxfnos.jpg
.
Ze waren nog lekker rustig in dit stukje AWD.
.
 photo IMG_4372_zpsnhixcrma.jpg
.
Wij genoten van de kleuren..
Kijk van mij mag het mooie weer nog maanden duren
MET de temperatuur die erbij hoort..
Maar elk seizoen is mooi ..

 photo IMG_4375_zpsjeomkwaf.jpg
.
Met de wind pal tegen hadden de herten ons niet in de gaten..
.
 photo IMG_4374_zps6nevmwxc.jpg
.
Niet dat het nou zoveel uitmaakt maar je komt toch ff dichterbij zonder dat ze je aan gaan lopen gapen..
.
 photo IMG_4404_zpshuoqete8.jpg
.
Ik heb me de ogen weer uitgekeken daar ..
.
 photo IMG_4441_zpslvt1sfhz.jpg
.
Prachtige kleuren
.
 photo IMG_4443_zps9odvvebj.jpg
.
Maar waar is die bank ook alweer..
.
 photo IMG_4457_zpsfcrtacx7.jpg
.
Moet je net denken dat je daar rustig kan gaan zitten ..
.
 photo IMG_4438_zpsqrmiuwiu.jpg
.
Door maar weer
.
 photo IMG_4473_zpstyawid6r.jpg
.
Vlakbij de uitgang tegen het hek aan ligt weer een mooie vent..
.
 photo IMG_4476_zpsm6clg6co.jpg
.
Tsja en dan kan ik het toch ff niet laten..
.
 photo IMG_4475_zpsixnhaaqp.jpg

.
Te mooi om te laten voor wat het is..
.

8 thoughts on “Herfst…kleuren

  1. Absoluut prachtig mooi weer Ria. En ja, dat had ik ook niet kunnen laten als ik dat nog tegen zou komen, nou ja, vandaag praat ik ook over jou 😉 hahaha Gelinkt en wel 😀

    Ben het trouwens ook met je eens hoor, ik ben gek op de herfst, die kan ook heel mooi zijn, het difuuse licht in de vroege morgen eventueel, de nevel of mist die kan zijn, maar ook de lente, dat zijn mijn twee favo seizoenen eigenlijk. 😀

    X

    Like

  2. Prachtig Ria en het word alleen maar mooier de komende weken ! Vandaag was het een prachtige dag en mijn ouwe botten varen er wel bij.misschien mogen we nog even verder genieten ik hoop het. Maar al die prachtige kleuren wil ik wel graag zien dan maar een extra paracetamol! XXXSARY

    Like

  3. Wow, wat een prachtige serie foto’s Ria en wat is het daar toch mooi he.
    Het is slechts één van de vele dingen die ik inmiddels van jou en Piet heb mogen ervaren en waar ik dan ook daar bijzonder dankbaar voor ben.
    Tot spoedig ziens.

    Like

    • Ik ga er bijna van blozen … we hebben inderdaad al een paar mooie plekken met elkaar gedeeld Hans, en altijd even gezellig.. nog even en we gaan weer eens samen op stap , we hebben er zin in !!

      Like

Reacties

