Roodborst vergeet te tikken ..

.
Veel meer dan tuintje kijken is er op het moment voor Piet nog niet bij..
Verleden week nog even een paar uur in het ziekenhuis gezeten .
Maar hij mocht weer mee..
Paracetemol tegen de pijn op de borst en deze week is
er overleg op cardiologie wat ze gaan doen of kunnen doen..

.
 photo IMG_4599_zps8zsgp9ti.jpg
.
Ik vermaak mee uitstekend met het in elkaar zetten van een soort van buitenkeuken..
Ik timmer en zaag en draai schroeven alsof het mn dagelijkse werk is..

 photo IMG_4598_zps4kuxbywu.jpg
.
Terwijl Piet in de kamer zit hoort ie ineens….kwak…
.
 photo IMG_4586_zpstiifr7uj.jpg
.
En ja hoor …Roodborstje kwakt tegen het raam !!
Niet ff tikken zoals het hoort…
Nee met volle vaart tegen het raam kwakken..
Niet dood..
Hij vloog zigzaggend weg..
Minstens een hersenschudding…zeker als ik de vegen op het raam zag..
.
 photo IMG_4592_zpsrz0c4qmx.jpg
.
Ik hoop dat ie er met een paar blauwe uhh plekken vanaf is gekomen..
.
 photo IMG_4591_zps9gslaaie.jpg.
Wij gaan nog even door met rustig aan doen..
.
 photo IMG_4596_zpsxh1vxg7u.jpg
.

15 thoughts on “Roodborst vergeet te tikken ..

  1. In mijn vorige huis hadden we vrij geregeld een vogel tegen het raam. Vooral bij zonnig weer, want dan spiegelde het bos in het raam. Gelukkig konden ze allemaal weer verder. Prachtige foto’s laat je ons zien.
    En Piet still going strong! gewoon zo doorgaan.

    Like

    • Tsja…na de scheiding van mn ouders was het zo…als ik iets wilde dan was het standaard antwoord van mijn moeder…als jij een andere kleur in je kamer wil..zal je het zelf moeten doen, ik moet werken en heb daar geen tijd voor.
      Broer was vijf jaar ouder…werkte ook..
      Dus zo ist gekomen dat ik de buren de schrik op het lijf heb gejaagd door als dertien jarige de dakkapel op mn kamer met een brander te lijf te gaan….
      Ik was 19 en net moeder…toen een buurvrouw me leerde behangen…op patroon !!
      En verder zijn we zo geëmancipeerd als de neten !!
      Piet kookt…..ik klus…..en dat werpt zijn vruchten af !!
      Ons hele huwelijk zijn we er grote voorstanders van dat we beide onze kont kunnen redden mocht een van ons alleen komen te staan.
      En beide vinden wehet nog leuk om te doen ook whahahaha

      Liked by 1 persoon

  2. Arm vogeltje en jullie met zijn tweetjes niet minder alleen dat wachten is alweer een berg stress. Ik vind je een kei Ria ik ben al helemaal van slag van een pc die stuk is. Morgen komt de monteur. Ik denk wel eens dat ik alles opgebrand heb toen Kees zo ziek was. Pas jij ook een beetje op jezelf alsjeblieft ik wens jullie beiden sterkte geef Pieter een knuffel van mij en neem er zelf ook een! XXXXXXX

    Like

    • Ik weet net als jij hoe intensief dit soort periodes zijn, net als jij weet ik dat ik teveel van mezelf verg…
      En juist om mezelf nu bezig te houden met andere dingen pak ik een gekke klus …
      Komt goed Sary, knuffel terug xxx

      Like

  3. Ik moet zo lachen om de ‘kwak’ wat ben je toch heerlijk droog ondanks alles, daar hou ik zo van Ria! 😉

    Hier werd weleens gezegd, lap je ramen dan ook niet zo vaak, hahaha

    Rustig aan doen klinkt als goed in deze, nu loop ik wat achter, maar zorg goed voor elkaar, dat doen jullie ook wel, en de foto’s zijn weer wonderschoon!

    X

    Like

Reacties

