Adem in………Adem uit……..

.
Ja ik ben alweer een poosje wat stil geweest hier..
Het houd niet over hier wat de toestand van Piet betreft..
En dan blijf ik het liefst lekker dicht bij hem..
En geniet ik van de dappere Cosmea in de tuin die bloeit alsof het nog zomer is..
.
 photo IMG_4611_zpswv4wmjh0.jpg
.
Afgelopen maandagnacht ging het hier even de verkeerde kant op.
Ik kon niet slapen en zat beneden…muziekje op..spelletje aan..
Enfin je kent het vast wel..
Komt Piet de kamer in..
Had het gevoel dat het rond zijn ICD aan het trillen was..
Ook zn schouder, keel en mond deden mee..
Of ik het niet voelde want hij voelde het ook..
Nee ik voelde niks..
Dan zit er maar weer 1 ding op..
Als het de ICD is..moet er gebeld worden.
Gedaan en het advies was om per ambulance naar Hoofddorp te gaan.
Uiteindelijk is dat gelukt.
Piet werd even voor onderzoek en observatie een paar uurtjes opgenomen.
Hart klopte regelmatig..ECG was goed…
ICD hoefde niet uitgelezen te worden bloed was goed..
Het trillen konden ze niet verklaren..

Ik heb de bus van 6 uur ’s ochtends gepakt en die had er zo de vaart in
dat ik om half 7 in de Velserbroek was !!
.
 photo IMG_4609_zpswrrnkwbf.jpg
.
I
k kan zeggen dat het buiten ronduit koud was..
Rijp op de veldjes ..
Bevroren autoruiten
EN
Thuis bevroren blauwe ballen aan de struik in de tuin..

Gordijnen waren nog dicht..dus ik lekker plat op de bank..
Geen oog dichtgedaan…
11 uur werd ik gebeld dat hij weer opgehaald kon worden.
Zoonlief had een vrije dag genomen en zo zijn we samen naar Hoofddorp gereden
om Piet op te halen…
.
Adem in….
Adem uit…..en laat los .

Inmiddels weer bijgeslapen en uitgerust …

8 thoughts on “Adem in………Adem uit……..

Reacties

