Mag het even iets minder…even maar…

Na weken van binnen zitten ….`
(ziekenhuisbezoeken niet meegerekend…)
Zijn we er vanmiddag even een uurtje uit geweest.
Even met de auto naar het grote strand..
Uhh nou ja strand…jaren geleden was hier een strand..
Nu een duinen rij MET een binnenmeer..
En daarachter het strand..
.
 photo IMG_4682_zpsuroqbvtk.jpg`
.
Even een kwartiertje staan blauwbekken ..
Piet zat inmiddels alweer een poosje in de auto..😉
.
Ook al heeft de pijnblokkade een enorm verschil qua pijn gemaakt..
Piet zn conditie is er niet van opgeknapt ..
Nog steeds is duidelijk(er) dat er weer een jas is uitgetrokken..
7 December zijn we met de Taxi naar het OLVG geweest voor een pre screening gesprek..
Een ritje van ff een half uurtje ..
Nou ik  moet zeggen…ik snap niet dat we voor dat gesprek op moesten komen draven..
Medicijnlijstje nakijken..of alles nog klopte..het klopte
Vragenlijst nakijken of het klopte wat je ingevuld had..het klopte
Gesprekje van enkele minuten met een anesthesist die wist te vertellen dat
het een ingreep met een verhoogd risico is vanwege de super slechte staat van het hart..
Gaaaaaaaap …ja dat weten we ondertussen wel..
En dan terug ..ineens stond er een busje voor…😂😂😂
Taxi busje…ik appte zoon ff …kreeg antwoord..
Bij het raam gaan zitten en gewoon af en toe ff zwaaien mam…😂😂😂
Er werd een medelander met rolstoel ingereden … die moest ff naar huis gebracht worden.
Oke goed hoor…oke andere kant van Amsterdam..
O…er moest ook nog iemand opgehaald worden bij het VU..dus weer terug..
Oke goed hoor… die moest naar Haarlem gebracht worden..oke
Al met al hebben we 1 uur en drie kwartier over dit ritje gedaan..
Geen optie dus als Piet opgehaald kan worden na zijn Ablatie..

Volgende dag toch maar even nagevraagd bij de Zorgverzekering of dit de normale gang van zaken is..
Nee dus…aantekening van gemaakt..
En het verzoek of ik ook het Taxi bedrijf even op de hoogte wilde stellen hier van..
Natuurlijk heb ik dat gedaan en heeeeel duidelijk gemaakt dat ik GEEN klacht indien..
Alleen wil vragen of dit de normale gang van zaken is..
Nee dus..ze mogen niet meer dan 25 procent per rit uitlopen..
En geen 200 procent zoals nu gebeurd is..
Als Piet opgehaald kan worden t.z.t na de Ablatie of ik het dan nog even wil aangeven..als ik bel voor een Taxi.
Mmmmm waarom geeft nou net DIT geen vertrouwen..
Zoonlief maakt er korte metten mee…ik haal Pa op ..klaar !!

Zijn dit al uw problemen..nou nee niet echt..
Zo op het eind van het jaar komt er nog zo het een en ander op ons pad..
Zowel zoonlief als schoondochter zitten ook in de medische molen..
Zomaar even van het een op het andere moment zitten ze beide ook in de narigheid qua gezondheid..
Zoonlief heeft een bloeding in zn oog gehad..men dacht hoge bloeddruk maar nee..
Dus naast de doodenge injectie die hij IN zn oog heeft gehad…en die nog een keer of 3 moet..
Moet hij verder onderzocht worden..
Schoondochter …vrouwendingetje…maar toch…ik hou er niet van !!
Iets met een onderzoek…camera..
Tjsa… ik heb haar maar gezegd dat ze wel om een leuke cameraman moet vragen..😇
.
Dus ja…even iets minder zodat we ietsjes bij kunnen komen zou wel fijn zijn.
Ik vermaak me prima met lezen…muziek luisteren…filmpje kijken..maar toch..

6 thoughts on “Mag het even iets minder…even maar…

  1. Ik zit nu te bedenken hoeveel clichés ik op kan halen om iets te zeggen dat het wel weer goed komt, yeah right, pffffffffff Lieverd, ja dat ben je ondertussen, ik weet niet wat ik moet zeggen, soms is het zo inderdaad, en je maakt je zorgen dat weet ik, niet alleen om jouw Piet, maar ook om je zoon en schoondochter, dat wordt uitzitten en hopen dat het goed gaat, maar weet! Dat ik aan jullie denk.

    Van die taxi had niet zo gemogen nee, mijn stiefpa zit op de taxi, en heeft dit ook gedaan, taxi rijden met meerderen, dat is een andere versie niet voor een medisch bezoek… medische bezoeken rijden is direct… van en naar… klaar.

    Heel veel sterkte Ria!

    X

    Like

  2. Bij onze zorgverzekering is het zo geregeld dat er eigenlijk 1 extra rit bij kan zitten , dus je kan met meerdere mensen tegelijk vervoerd worden. En dat is prima…1 .maar die dag was het zo dat er drie ritten om 12 uur stonden en dat mag dus net niet. Op zich hebben we daar ook niet zoveel problemen mee, alleen deze rit werd te lang. Piet was kapot toen we thuis waren.
    Wat de rest aangaat is eigenlijk zo simpel…doorgaan met ademhalen en deze ellendige periode uitzitten.

    Like

    • Nou ik zal je wat vertellen…zoals je weet heb ik via Facebook bij iBood zo maar een luxe lunch gewonnen….ik blij !!
      En …laat ik nou OOK nog een cheque winnen via facebook..voor een gratis autowasbeurt in onze favoriete wash straat ….ik blij !!
      Ik zeg tegen Piet met al die ellende…blijk ik ineens geluk te hebben in t spel..
      DUSSSSSSSSS…….
      In het kader van die zelfde duivel waar jij het over hebt…
      Dacht ik…nu of nooit !!
      En heb me meteen een staatslot aangeschaft…online om in de trant te blijven…
      ……………….0,00………..😂😂😂

      Liked by 1 persoon

Reacties

