Opstaan en verder gaan..

Voor de zoveelste keer..sta ik perplex, op een goede manier ..
Zaterdag…het lijkt echt beter te gaan met Pieter..
En als het met hem goed gaat, gaat het met mij goed..
Zondag…ik voel me goed zegt ie…ik wil er even uit..jas aan , schoenen aan en weg !!
Maandag…ik ga even mee hoor boodschappen doen..
Dinsdag..controle cardioloog
Woensdag..zullen we even een stukje gaan rijden…en dan even eruit..klein stukje lopen
Donderdag…moet jij  nog boodschappen doen..dan ga ik mee hoor…
Vrijdag…zullen we even naar strand rijden…en even naar Midden Herenduinen..klein stukje lopen
Tijdens al deze dingen heeft ie NOG een taak  overgenomen maar ik echt een hekel aan heb..
Hij is weer kok…hij kookt weer….
Morgen is het weer zaterdag en weet ik dat er echt veel kan veranderen in 1 week..
En nu eens de goede kant op !!

.
Morgen is het 24 December ..onze trouwdag
Tiener huwelijk , ik 17 hij 21 ..
Nee het was geen moetje ..we wilden gewoon bij elkaar zijn..
Onze thuis situatie was niet al te best.
Piet had zn beide ouders in 1 jaar tijd verloren..
Ach en mijn thuis ..was niet echt een thuis.
Dus ja…Piet mocht blijven wonen in zijn ouderlijke huurhuis..als je dan van elkaar houd…
Dan ga je trouwen..

Ook nooit verwacht met Piet zn ziekzijn dat we het echt even mee gaan maken..
24 December 1970…..24 December 2016
46 jaar getrouwd !!
.
Wij gaan een paar heerlijke dagen tegemoet..
Morgen onze trouwdag..
Zondag samen met visite die waarschijnlijk komt..of niet
en haar “even” kan 1 uur zijn maar ook gewoon een hele dag..
We hebben namelijk een vriendin die we wel Tinus Plotseling noemen,
Ze gaf aan dat ze misschien wel even langs komt ..
en haar even kan 1 uur zijn maar ook gewoon een hele dag..
Maandag fijne dag met de kinderen, kleinkinderen en aanhang.
Iedereen neemt wat te eten mee..en gezamenlijk word dat achter het huigje gedaan

En dan rest mij slechts 1 ding…
Wij wensen jullie geweldige fijne dagen samen met de mensen waar je van houd..
2017  wij hopen op een rustig jaar maar hij  komt zoals hij komt..of het een goed of minder goed jaar is..dat zal iedereen moeten afwachten…

12 thoughts on “Opstaan en verder gaan..

  1. Geniet morgen van jullie speciale dag, met elkaar….ik denk dat je die momenten samen nu enorm koestert. En verder , fijne Feestdagen en voor 2017 kan ik jullie alleen maar veel goeds en vooral gezondheid toewensen.
    groetjes Ghita

    Like

  2. O Ria toch ik zit hier met tranen in mijn ogen niet van verdriet hoor gewoon van ontroering wat hebben jullie het fantastisch gedaan met zijn tweetjes en wat gun ik jullie een Super trouw dag het is geweldig 46 jaar van harte gefeliciteerd ! En mooie Kerstdagen gewenst ! En volgend jaar….. dat zien we wel dat is voor ieder van ons hetzelfde maar ik gun jullie een beetje extra geluk XXXX

    Like

  3. Wij staan versteld! Maar r,euze blij dat jullie dit toch maar overkomt! Dit is een hele grote felicitatie waard. Ga er lekker van genieten en samen op naar het nieuwe jaar

    Like

  4. Ben jij daar pas zeventien…. dat zou ik niet zeggen maar wel weet ik, heb hem eerder voorbij zien komen, jouw outfit, die vind ik geweldig! Vandaag dus jullie trouwdag, van harte gefeliciteerd Ria! En Pieter! ❤ ❤ ❤ dat jullie de komende 40 jaar zeker nog van elkaar mogen genieten!

    En natuurlijk hele fijne feestdagen!

    X

    Like

Reacties

