Hell Yeah..

Vanaf de trap….bij het kleine strandje
.

.
Even wat helmgras…
.Het was al snel duidelijk dat er geen zeehond te bekennen was..
.

.
Dan…..even naar het duin πŸ˜ƒ.

.

.
En besluiten om een klein stukje het bos in te gaan…
Daar staat een bankje…en is 780 meter lopen…heen..
.

Heerlijk tintelfris weer !!
En daar hebben we even heerlijk van genoten..
Oke het bankje op zich was best koud om op te zitten ..


.Maar Hell Yeah..
.

Buis is Back !!
In zoverre dat Pieter lekker gelopen heeft
EN
Ik erachter kom dat mn huisarts gelijk heeft.
Voet gaat dus echt maanden duren !!
En het is inmiddels al ruim drie maanden geleden !!
En geduld is niet mn sterkste kant !!
En
En
En..
Ja kan mopperen wat ik wil..
Geduld is mn sterkste kant nou eenmaal niet

13 thoughts on “Hell Yeah..

  1. Er schijnt hier in het westen een bak narigheid aan te komen…morgen even snel de boodschappen in huis halen..
    Want geloof me …met sneeuw of ijzel ga ik er echt niet uit Margriet

    Like

  2. Ja, geduld, die boodschap krijg ik ook telkens, hahaha die heb ik ook niet, weer een prachtige serie Ria! En blij dat Pieter toch alweer kan genieten van het tintelfrisse weer, de sneeuw is hier inmiddels ook weg en volgens mij is het wel nat, maar glad? Ziet ernaar uit van niet…

    X

    Like

Reacties

