Schelpen, zeesterren, krabben en …enz

.Natuurlijk kan ik niet alle foto’s in mn blog gooien
Dus na het blog van gisteren nu een vervolg..
.

.
Schelpen ..
.

.
Die zeesterren ..nou zoals ze hier op strand liggen vind ik het maar vieze dingen
.

.
Echt van die dingen dat je denkt…als ik er een aanraak …
.

.
Spat ie gewoon uit elkaar !!
.

.
En wees eerlijk…er ligt zoveel moois..
.

.
Ook een aantal krabben gezien..
.

.
Klein..oke maar ik hoef dit niet aan mn teen te hebben hangen …
.

.
Ik geloof echt dat dit kan knijpen…
.

.

Gisteren was een dag dat het goed te doen was op strand..
Vandaag…nee we zijn niet verder gekomen dan de trap van het kleine strand ..
Een keiharde wind…bijna windkracht 9 ..
Niet te doen..

8 thoughts on “Schelpen, zeesterren, krabben en …enz

  1. hahahahaha die zeesterren, dat pak je dan ook niet met je handen, maar een schepje, emmertje en dan meenemen, dan uitzoeken hoe je dat moet drogen bla, hahahaha 😉

    Ja, storm vandaag zeiden ze al natuurlijk, hier viel het nog mee, zelfs nog zon gezien vanmiddag maar ik geloof dat het nu aan het aantrekken is hier ook.

    Prachtige serie weer, van mij mag je nog even doorgaan 😀

    X

    Like

    • Het blijven vieze dingen…in Wijk aan Zee hebben ze met buldozers de stranden schoongemaakt….vanwege de stank !! Dus no way dat ik met een schepje en een emmertje het strand op ga om die sterren mee te nemen whahaha

      Like

Reacties

