Met dat ellenlange strand …

Krijg je ook een ellenlang blog
.
 photo IMG_5042_zpssj1xlz29.jpg
.
Omdat het strand groot …breed…en lang is…
.
 photo IMG_5269_zpsxhn7ojnt.jpg
.
Is het altijd grappig dat je zoveel verschillende luchten en zeeën ziet
.
 photo IMG_5071_zpsrhw1hhn5.jpg
.
Eigenlijk moet ik eerlijk zeggen ..dat ik zowaar genoten heb op strand
.
 photo IMG_5082_zpswlkxay2v.jpg
.
Heel in de verte zie je Zandvoort liggen..
.
 photo IMG_5096_zpsfgnefypf.jpg
.
En zien we een soort van damp over de zee hangen in de verte..
.
 photo IMG_5098_zps1h8rfsy0.jpg
.
Meeuwen zien er dan ineens heel anders uit..
.
 photo IMG_5107_zpsxrnn6i61.jpg
.
Geen zee te hoog  voor ze !
.
 photo IMG_5257_zpsjfj0puh4.jpg
.
Langzaam neem ik jullie mee de andere kant op..
.
 photo IMG_5070_zpsgayygyzh.jpg
.
Want dat is zo gek…van grijs ..
.
 photo IMG_5073_zpsm3inb571.jpg
.
Naar blauw…
.
 photo IMG_5074_zpsimqunjhd.jpg
.
Even terug…grauw..
.
 photo IMG_5095_zpsnnnofxei.jpg
.
En….blauw !!
.
 photo IMG_5199_zpstnk1bzpa.jpg
.
Lekker zonnige golven..
.
 photo IMG_5202_zpsmhfcsxnf.jpg
.
Het is vloed dus ze komen met een vaartje het strand op..
.
 photo IMG_5227_zpsye4pv6bw.jpg
.
De meeuwen zien er hier ook een stuk zonniger uit..
.
 photo IMG_5228_zpsbgjyomr7.jpg
.
Ik ga er een eind aan breien aan het blog…
.
 photo IMG_5279_zpsxwehgysk.jpg.
Beetje lang blog maar …vooruit maar…
Het wandelen uhh staat al met al op een lager pitje en dat zal voorlopig zo blijven..
En deze keer kan Piet er niks aan doen…
Vanmorgen even naar mn huisarts geweest ivb met mn voet..
Drie en halve maand last hebben van een gekneusde voet is toch wel lang..
Ik had gehoopt op wat fyshio en een beetje tape erom of zo..
Nee mooi niet !!
Foto of MRI van de voet laten maken en zijn advies zou dan zijn om naar de orthopeed te gaan.
Dus hij stelde voor om maar meteen even een verwijsbrief te schrijven..
En dan de orthopeed te laten bepalen wat er gedaan moet worden..
MRI of foto…
Verder zei hij het een en ander waar ik meteen op reageerde..
NU even niet !!
Eerst moeten wij maar eens kijken hoe Piet onder de Ablatie uitkomt..
Moet er niet aan denken dat we allebei volledig uit de running zijn!!

12 thoughts on “Met dat ellenlange strand …

  1. Ik zit nu achter de “echte” pc, misschien lukt hier reageren wel. Op tablet lukt het niet. Hoewel ik vind dat ik op een prachtig plekje Nederland woon, kan ik bijna jaloers zijn op jullie strandbelevenissen.
    Wat een tegenslag met je voet. Inderdaad is 3 maanden wel erg lang. Hoop dat er wat gevonden wordt en dat er dan iets aan te doen is. Sterkte allebei!

    Like

    • ik ben nog op de been Marije en ga dat zeker zo houden tot Piet die behandeling heeft gehad en daar overheen is…Ik red me er al dik drie maanden mee dus pfff ze kunnen de boom nog even in met een eventuele behandeling…Eerst maar eens uit laten zoeken wat er aan de hand is

      Liked by 1 persoon

  2. Dat is nu precies wat ik zo mooi vind aan strand…die razendsnel wisselende licht- wolken- vloedlijn- en nou ja….het is net een spel, een sinister spel soms…intrigerend 🙂
    Het zou me overigens niet verbazen als je toch ergens een scheurtje in een voetbeentje hebt en dan vrees ik toch “rust” 🙂

    Like

Reacties

