Jemig….zomaar ineens

.
Vandaag prachtig weer en we besluiten even naar strand te gaan…weer
.

.
Kleine strandje eerst, want ja je kan het niet weten ..
.

.
Er ligt zoals altijd weer het een en ander
.

.
En ik leef me even heerlijk uit..
.

.
Dan maar geen zeehond…
.

.
Als je dit toch tegenkomt…
.

.
Niet zeuren denk ik dan…
Zet die hond er nog even op en ga naar de pier ย of zo..
.

.Maar ja….waar kijkt die hond naar ………
.

.
En dan…..ooooooooo
.

.
Het beestje zwemt heen en weer voor het strandje..
.

.
Vanwege wat honden op strand komt hij het strand niet op..
.
Wij zijn zelf tegen het duin aan gaan staan..
Oke dan zijn de foto’s niet je van het…
Maar eerlijk gezegd…maakt het me geen zak uit ๐Ÿ˜‡
Wij staan ronduit te genieten..

.

.
Zoals je ziet moest ik een aardig eind overbruggen met de camera..
Hierna…zijn we nog even naar het grote strand geweest..
Daarover…later wat meer

12 thoughts on “Jemig….zomaar ineens

  1. Meid, wat geweldig weer, wat mooi, wat aandoenlijk, wat overweldigend en……dat maak je toch maar weer lekker samen mee ๐Ÿ™‚ en ….staat allemaal op je netvlies en dat is beter dan digitaal geheugen ๐Ÿ™‚ altijd voorhanden als je het op wilt roepen ๐Ÿ™‚

    Like

    • We hebben er een half uur staan kijken nadat de laatste hond weg was…iedere keer als er een hond weg was…leek het erop dat hij richting strand kwam…maar op een gegeven moment was hij toch echt weg !!

      Liked by 1 persoon

  2. Ohhhhhhhhhhhh wat gaaf, dat filmpje hoe kort ook, jammer dan weer dat hij/zij niet aan wal kwam vanwege de honden, echt hoor, zodra ik kan kom ik bij je logeren een weekend of zo en ga ik met jullie mee ๐Ÿ˜› hahahaha

    X

    Like

  3. Pingback: Nog steeds dat strand… |

  4. Klopt Schotland is inderdaad ver weg…๐Ÿคฃ
    Gelukkig zwemmen ze hier ook … als ik dan iemand tegenkom die gewoon zegt dat de zeehonden hier bijna een plaag aan het worden zijn…dan houd ik me maar stil..

    Like

Reacties

