Nog steeds dat strand…

.

Nog even een vervolg op het blogje van gisteren
Ja vandaag heb ik even wat tijdgebrek…
En dat komt..omdat ik de hele ochtend in de keuken heb gestaan..
.
 photo IMG_5643_zpsbtx2tqfz.jpg
.
Vanavond visite..eters..dus ..een flinke maaltijd gemaakt..
GadoGado…
Uiteindelijk ben je maar een keer per jaar jarig ..
….😮…64…😳….
Kan er met de pet niet bij maar het is echt zo !!
.
 photo IMG_5543_zpstjzyisee.jpg
.
Toen we op strand liepen viel mn oog op een behoorlijke grote krab
.
 photo IMG_5536_zps0lt4qzis.jpg
.
En dan zie je hoe mooi deze krab is..
.
 photo IMG_5538_zpsbnuikmgb.jpg
.
Duidelijk eentje met haar op de kiezen….
.
 photo IMG_5527_zpsarsubvc7.jpg
.
Later dacht ik…die hadden we dus mee moeten nemen om te drogen.
.

 photo IMG_5560_zpsdxa00xck.jpg
.
Verser als dit kan niet denk ik…al heb ik geen idee waar deze man op aan het vissen was
.
 photo IMG_5573_zpssyyb0uzv.jpg
.
We zijn de pier opgeklauterd..
Via de beton blokken..
Hoe ouder hoe gekker niet waar !
.
 photo IMG_5577_zps6w6lnifx.jpg
.
Ineens zie ik een badeend ..
.
 photo IMG_5588_zpsihtsu6as.jpg
.
Komt zo uit het water..
.
 photo IMG_5590_zpszoereumv.jpg
.
Blijkt een zeekoet te zijn..
.
 photo IMG_5599_zpslgltddib.jpg
.
Uhh strandloper of steenloper ..
1 gezien ..
.
 photo IMG_5634_zpsubwqxjlu.jpg
.
Mooi om de zee te zien spoelen rond de blokken in het water.
.
 photo IMG_5609_zpsfnravopn.jpg

.
Weer een pracht van een dag ..
.
 photo IMG_5665_zpsfvqbt7qq.jpg
.
Voorbij het havenhoofd zaten wat Aalscholvers te drogen
.
 photo IMG_5651_zps5evg44fk.jpg
.
Bij het havenhoofd zagen we een boot het ruime sop kiezen..
.
 photo IMG_5648_zpsabo0zd1j.jpg

.
En zeiden we tegen elkaar bij het inhammetje
Kijk die twee staan er mooi weer !!
💞

9 thoughts on “Nog steeds dat strand…

  1. allereerst gefeliciteerd. Je foto’s blijven boeien zeker voor iemand die hier in het heuvelland woont zijn foto’s van de zee een welkome afwisseling

    Like

    • Dank je Hillechien..
      Net als jij aan de heuvels gewend bent..ben ik aan de zee en het strand gewend..
      Ik ben geen strandliefhebber..hoogop zoals nu ver voor de zomer dan wil ik er wel eens heengaan..
      Kijk..heuvels dat vind ik dan weer prachtig !!
      En de duinen..die vind ik echt vele malen mooier dan het strand maar ja…je wilt wel eens iets ander zien

      Liked by 1 persoon

  2. Ha, die Ria, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En zo’n krab…ja…zelfs de meest ogenschijnlijk lelijke dieren blijken hele boeiende, mooie onderdelen te bezitten en alles bij elkaar blijkt het dan eigenlijk toch wel een mooi dier 🙂

    Like

    • Dank je Margriet ..
      Ik moet je zeggen dat ik zelfs terug ben gelopen toen ik zag hoe mooi hij op de camera te zien was…even terug voor wat details ….Kon ik hem toch bijna niet meer vinden !!
      Je zwerft zo alle kanten op…ruimte zat op dat strand pfff

      Liked by 1 persoon

  3. Allereerst van Harte gefeliciteerd !!! XXX Allemaal leuk en aardig die Krab drogen maar dan had je vandaag geen visiete kunnen ontvangen ….. Kind dat stinkt verschrikkelijk hahaha Maar het was inderdaad een mooie dag met veel mooie foto’s en most of all jullie stonden er weer GEWELDIG !! Maak er een heerlijke dag van !!

    Like

    • Ach Sary dat was gisteren whahahaha die verjaardag !! ben vandaag alweer 1 hele dag ouder geworden..
      Maar die krab..ik had hem graag te drogen gehangen..wie weet als het morgen wat zonniger is ga ik toch kijken of hij er nog ligt…zal wel niet maar goed wie niet waagt …

      Like

  4. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Ria! Alsnog van harte gefeliciteerd!!!! hahahaha van alle blogs mis ik nu net deze! ja, die gado gado, whahaha jij was even gek, nou nee, zo doe je dat dan, ik hoop dat het ff gesmaakt heeft 😀

    XXX
    Dikke kussen en knuffels van mij!

    Like

Reacties

