Duin

Vandaag even het duin ingeweest..
.

.
Bij de tuintjes lagen wat Hooglanders lekker te zonnen..
.

.


Lekker lui…
.

.
Ze duikt nog even  verder haar bontjas in..gelijk heeft ze
.

.
Wij besluiten een stukje door te lopen..
.

Tsja …dan komen we toch bij de tankval uit…
.

.
Mooi bevroren….uhh net als wij…
.

.
De bank was bevroren , net voorbij de tankval  wat tegen het fietsenrek aangehangen..
.
.
Op de terugweg…zien we ineens een eekhoorn het pad over schieten..
Roets de boom in…hoger en hoger …van de ene tak naar de andere…
Van de ene boom naar de andere…
Houd het  maar eens bij ….
.

.
Maar goed….ik heb hem nog net op de foto kunnen zetten
en toen was hij echt weg ..
.
.

.
Het gekke is dat het een stuk kouder aanvoelde dan gisteren..
Al met al was ik blij dat ik bij de auto was…

17 thoughts on “Duin

    • Echt in volle vaart het pad over en met een noodvaart in de bomen…tussen de takken door en van de ene boom naar de andere…had ik hem net in beeld …was ie weer weg..op een gegeven moment was ik hem echt volledig kwijt ..Piet zag hem zitten tussen de takken en de bladeren …1 kans…snel inzoomen en de foto maken ..gelukt!!

      Liked by 1 persoon

      • In ons vorige huis hadden we er eentje in de tuin. Die hengelde het vogelhuisje leeg, hangend aan de schutting en met het voorpootje graaiend naar beneden. Te koddig. Maar als ik mijn toestel klaar had was ie al weer weg. Geweldig dat deze zo mooi is gelukt!

        Like

  1. Wat heerlijk om te zien dat jij en Piet dat toch ook maar weer hebben gedaan Ria en wat een prachtige foto’s en zo scherp weet jij toch altijd weer te maken.
    Helemaal geweldig.

    Like

    • Hans was ze eigen aan het vermaken bij de Wisenten Ria want het duurt niet zo lang meer of het gaat per 1 Maart al weer dicht.
      Ik hoor dat de boswachters daar zich toch enorm ergeren en terecht aan de mensen die zich maar niet aan de regels houden,
      Gisteren waren er een paar Belgen en die liepen tot op 5 meter afstand van de groep, levenslink.

      Like

  2. Mooi dat jij je daar vermaakt Hans !! Zo kunnen wij er ook weer van genieten !! Wij bouwen langzaam weer wat op en hopen op die manier dat Piet wat sterker is als hij die ablatie krijgt.
    Ik moet eerlijk zeggen dat wij op dit moment wandelen op plekken waar we wat dichter bij de bewoonde wereld lopen…voor het geval de ICD toch afgaat…

    Like

  3. Geweldig mooie reeks weer Ria hier was het ook mooi heerlijk zonnetje. Snel zijn die kleine rooie boefjes he bij Petra in de tuin komt er ook een ik heb hem een keer gezien maar teveel takken in de weg jammer. Maar jij hebt hem lekker mooi hoor!!

    Like

Reacties

