Vandaag een niets dag…

Het windje was net ff te koud om op strand te zijn
.
 photo IMG_6164_zpsq6rcjnsp.jpg
.
We hebben vandaag een soort van rustdag..
Dit omdat we de ene dag iets en de volgende dag niets doen….
.
 photo IMG_6187_zpsfankw6xw.jpg

.
Vandaag was dus de niets dag…
Dan maar even van het strandje ..naar een parkje in de buurt
.
 photo IMG_6194_zpstdhcbmem.jpg
.
Ja hoor, heb ik weer…een verlegen meerkoet..
.
 photo IMG_6198_zpslxysneya.jpg
.
Maar goed…hij kwam toch tevoorschijn..
.
 photo IMG_6200_zpsczaszvxy.jpg
.
Ging koppie onder..
.
 photo IMG_6202_zpszetaylwd.jpg
.
En had weer even iets te eten..
.
 photo IMG_6210_zpsgqd4nlzh.jpg

.
Het ijs zag er hier redelijk dik uit..
Toch sla ik even over…teveel ijsklontjes op de vijver..
Enne….morgen houden we nog een niets dag…
Fijn weekend !!

3 thoughts on “Vandaag een niets dag…

  1. Wauw, jouw nietsdag, ik twijfel nog of ik zo ga stoppen met bijlezen en kijken en ga douchen om dan, na die peuk even de fiets op te gaan met camera, whahaha

    maar ik ben bang dat ik met minder mooi thuis ga komen dan jij daar kunt zien 😉

    Geniet van je niets dag, dat is hier ook de planning vandaag 😀

    X

    Like

Reacties

