Lekker warm

Niet zo lang geleden , had ik een BH …met de nadruk op HAD
.
 photo IMG_6279_zpsw9yv5zxb.jpg.
Ondanks het netje …Hebben beide beugels
 photo IMG_6283_zpstodxq49i.jpg.
De rubberen rand van de wasautomaat finaal afgesneden..
Dus dat is dubbel pech !!
BH van dik 40 euro naar de gallemiezen en nog een
nieuwe rubberen rand van 100 euro !!
 photo IMG_6281_zps7ina430v.jpg
.
Nu zaten Piet en ik gisteren op het stukje pier bij het kleine strandje..
En ik had het warm….jas open…en uhhh alles was warm…
Behalve mn Camera …die voelde zo koud aan..
En ik dacht…..dat kost weer batterijen…
Hoe kan ik dat oplossen…zodat ook de Camera het lekker warm heeft….
 photo C08C95BF-1E8E-4928-841E-DBBD567A3D59_zpsiiqtlzab.jpg
.
Als ik nu eens….van 1 cup….een hoesje maak ….bedacht ik me…
Ik bedoel …met dat bos hout voor de deur moet dat toch lukken 🀣
.
 photo 08CFFED4-9F97-4FC8-B61B-23165DE075E1_zpsfong0e94.jpg
.
Wel zo dat ik overal bij kan….
Alle knopjes kan bedienen …
En dat het schermpje open kan…
.
 photo 78DF4406-B765-4C80-A18C-210A44BA86DE_zpszryuflnp.jpg.
Gelukt !!!
Nog even wat “puntjes” op de i zetten en klaar !!
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

5 thoughts on “Lekker warm

Reacties

