Balen….gewoon balen…

Sta je bij het strand…
.
 photo IMG_6587_zpsjealxhes.jpg
.
Zie je ergens ….1 vin boven water….
Voor alle duidelijkheid….de zeehonden die wij gezien hebben..
Zwommen en speelden het meest tussen de groene en de gele boei😒
Ineens zie ik dus…
.
 photo IMG_7319_zpsqbfisutr.jpg
.
Uhhh een haai of zo…ik bedoel er is zelfs een bultrug gezien voor de kust ..
.
 photo IMG_6661_zpshmea93f9.jpg
.
Maar nee …het is een zeehond..
.
 photo IMG_7252_zpszb8ixwhs.jpg
.
Wat…twee zeehonden..
.
 photo IMG_7533_zpskmdsdpsx.jpg
.
…..DRIE zeehonden…..
Veel te ver weg voor mijn camera..
.
 photo IMG_7142_zpsxbhwalcc.jpg
.
Ze spelen dat het een lieve lust is..
En ik…..ik word hebberig en zet mn camera op graaien..
.
 photo IMG_7280_zpsq8hcdxu6.jpg
.
Sportstand…..voor de supersnelle beweging op grote afstand..
.
 photo IMG_7122_zpsrryd7cpg.jpg
.
En totaal vergeten …dat als je die op die automatische stand….hij dik 200 keer inzoomt..
.
 photo IMG_7241_zpsrcbvcagw.jpg
.
En had ik daar nu maar even bij stil gestaan..
Dan had ik veel minder fotos gemaakt…
.
 photo IMG_7609_zps75zlfwrv.jpg
.
Wij zien dat er inmiddels meerdere zeehonden zwemmen…
En drie ervan gaan richting strand..
Wij dus ook..
.
 photo IMG_7617_zpsvhxanpt4.jpg
.
Helaas stond er iemand bij de zee…
die iedere keer richting zeehonden ging als ze bijna op het strand waren..
.
 photo IMG_7601_zpsysuhuzbe.jpg
.
Dus nee ze kwamen het strand niet op..
.
 photo IMG_7655_zpssvep9j7z.jpg
.
En dat was jammer…heel jammer..
.
 photo IMG_6601_zpsknawvjwd.jpg
.
Maaaaar….wij hebben genoten van de zeehonden..
Het is me al met al zo ongelofelijk leuk om dat spul door het water te zien gaan..
Volop achter elkaar aan…
Spelen dat het een lieve lust is
.
 photo IMG_6562_zpsfbisn6oj.jpg
.
Enne ..enne en ja…meeuwen waren er ook !!

11 thoughts on “Balen….gewoon balen…

  1. Wow, maar dat zijn toch evengoed nog prachtige foto’s Ria en zeker als je de grote afstand incalculeert.
    Het blijft gewoon een super camera.
    Ik baalde gisteren ook want op de terugweg naar de uitgang van het bos werd ik plotseling geconfronteerd met drie wegrennende reeën, ik de camera gauw aangezet, snel op filmen geklik en ingezoomd, en dacht daar een mooi filmpje van te schieten want ze rende op z’n 40 meter langs mij heen.
    Maar toen ze uit het zicht waren kwam ik erachter dat de camera niet op filmen stond, ik moest het allemaal te snel doen.
    Jammer dus.

    Like

Reacties

