Zoooooooo

Toch nog even genoten van de sneeuw vandaag..
Kijk dat tuintje dat is klein..
.
 photo IMG_8294_zpse96loahg.jpg
.
En daar ben je snel klaar hoor als er sneeuw ligt..
Ik ben namelijk gek op sneeuw…
Oke nu even geen kilometers door de sneeuw sjokken maar het genieten is er niet minder om
.
 photo IMG_8290_zpspubxchbw.jpg
.
Dan bind je de Yaktrax onder de bergschoenen en ga je op pad..
Ik zal maar eerlijk vermelden dat ik aan het eind van de straat nog net overeind kon blijven..
Iets met struikelen in een Yaktrax die onder mn schoen wegschoot….
.
 photo IMG_8289_zpszkmf6pnq.jpg
.
Maar goed net doen of je gek bent is niet zo moeilijk dus toch maar even met z’n beide naar het slootje ..
.
 photo IMG_8258_zpsn3r63lph.jpg
.
Ik had niet verwacht dat er zo een koude dunne wind stond..
De meeuwen stonden vol met hun kont richting wind..
.
 photo IMG_8279_zps0cz3uqka.jpg
.
Diep in mn jas weggedoken hoorde ik een vreemd geluid..
.
 photo IMG_8278_zpsmzyivsqv.jpg
.
Twee enorme zwanen die over vlogen..
.
 photo IMG_8273_zpsvaqutqnb.jpg
.
Jaaaa ik vergat een foto te maken…stond gewoon even met de mond open te genieten..
.
 photo IMG_8271_zpsbhjzmhob.jpg

.
Het was een kort rondje…het was koud !!
Een ding was wel duidelijk geworden…de brace doet wat ie doen moet !!
ALS er morgen nog iets van sneeuw te bekennen is…toch maar even naar het duin dan…

4 thoughts on “Zoooooooo

Reacties

