Die ene kermis

Nou daar kwam ik van thuis..van die koude kermis.
.

.
De auto achter het strand gezet , en een klein stukje naar de zee gelopen
.

.

.
Zat die brace nou te los…geen idee eigenlijk maar het voelde niet lekker ..
.

.
Ach wat maakt het uit ..we hebben even langs het water gelopen.
.

.
Lekker even in het zonnetje gezeten op de strekdam..
.

.
Vervolgens besloten we om even naar het duin te rijden..
Uhhh die parkeerplaats zag eruit als een grote ijsbaan..
Voor zover het kon, ff vol in de rem …
Echt ik heb straatje gedraaid op een glad pad…
Weg !!
.

.
En naar Driehuis gereden ..
Kijk daar ligt de parkeerplaats lekker in de zon..
Maar het duin was me vandaag toch even te glad..
.
Bij de boswachter zijn huis weer terug gelopen naar de auto..
Dit stukje duin en de boswachter zijn pas in het programma Geloof , Hoop en Liefde geweest..
Verschillende afleveringen over Velsen .
Kijk er noooit naar maar onze doktersassistente zou erin komen
Dan kijk je even …en val je zo van het een in het ander

7 thoughts on “Die ene kermis

  1. Wees toch eens wat voorzichtiger Ria ooo.die afleveringen heb ik ook gezien ik kijk er meestal wel naar is weer eens even een verademing na alle verdere ellende op tv. xxx

    Like

    • Dan heb je vast Marga gezien onze doktersassistente…Ik ken haar al vanaf dat ze bij onze vorige huisarts zat..nu ruim 30 jaar geleden.
      Als je haar belt…hoef je je naam niet eens te zeggen , ze weet meteen wie ze aan de telefoon heeft ook al heb je haar al jaren niet gesproken

      Like

  2. Ondanks dat de brace dus verkeerd om zat wat ik nu lees, toch weer prachtige foto’s mee naar huis gebracht, nu begint hier het zonnetje te schijnen, en ik hoop bij jullie ook, maar dan van binnen uit.

    X

    Like

Reacties

