En ….Terug..

De mist leek opgetrokken…
.

.

.
Wij terug naar strand !!
.

.
Uhhh daar hebben we geen spijt van gekregen !!
.

.
Het was best druk op strand en toch hebben we er een stuk of drie gezien
.

.
We hadden vanmorgen een filmpje gezien op Facebook dat er vijf zwommen ..

.
Vandaar dat we ook terug gegaan zijn…

.
Ik bedoel maar VIJF !!
Ik zou al blij geweest zijn met 1..

.
Een neef van Piet was vanmorgen op een mistige pier en zag er ook een aantal liggen..

.
Moet je nagaan de eerste zeehond die ik ooit van mn leven zag, was in Pieterburen !

 

.
En nu zwemmen er zomaar een zooitje voor de stranden hier !!
Tsja beetje veel foto’s ย en lang blog maar ik vind ze zooooo leuk .
Maar ineens , kwam de mist heftig opzetten en was de zee in no time weer grauw en grijs

8 thoughts on “En ….Terug..

    • Vanmorgen alles potdicht met mist….vanmiddag trok het op dus wij naar strand…en ja hoor, pakweg uurtje later zat alles weer potdicht !!
      Iemamd heeft er vanmorgen vijf zien zwemmen !!!!

      Like

  1. Ik zat mij al langere tijd te bedenken, dat ik ze nog nooit aan die kant van de kust heb gezien, duidelijk toch een verschuiving ergens in klimaat en aarde grillen.. kan niet anders. Wel erg mooi.

    PS, heel veel sterkte voor Piet en jezelf

    X

    Like

Reacties

