En de zondag begon zo mooi….

.
Het was ineens mooi weer dus we besloten even eruit te gaan..
Spaarnwoude …altijd leuk en altijd dichtbij..
Op een van de boten hier zit een geweldig mooi boegbeeld..

.
Een echte Gargoyle !!
Ik ga het niet hebben over die buizerd die iedere keer een stukje verder vloog…
Dat is het grote nadeel als je zelf moet rijden…
Ben je net uit de auto…camera lag in de bagageruimte..ook niet handig maar goed..
Sta je klaar….ja hoor…vliegt ie weg..tot drie keer aan toe …
Dan ben ik er klaar mee !!

.
Ze hadden de takken gesnoeid bij die boot , daardoor had ik bijna een vrij uitzicht op het manneke..
We besloten om lekker naar huis te gaan…niet al te veel puf om verder te gaan..

.
Komen we thuis zegt Piet…zal ik even een paar sinaasappels schillen voor ons….mmmmm lekker ..
Ik krijg mijn sinaasappel schoongemaakt en wel voor mn neus..Piet loopt terug naar de keuken ..
pakt zijn sinaasappel …steekt een stuk in zn mond en ik hoor hem kreunen…en zie dat ie naar zn borst grijpt…
Kaboem…de ICD was afgegaan..Ik heb hem uit de keuken gevist en op de stoel neergezet..
Ik zei nog…Piet spuug die sinaasappel uit…
Kreeg ook nog als antwoord…ben jij gek !!
Nee hoor die gek ging al kauwend mee naar de stoel !!!
IJskonijn !!!!!
Waar hij vervolgens weer een optater kreeg !!
Ziekenhuis gebeld ..ja meteen een ambulance bellen en hier heen komen..
Nou niet na mijn laatste contact met de meldkamer…uhhh ik dacht het niet..
Ik heb gezegd dat ik de ambulance niet ging bellen en dat zij dat mochten doen..
Inmiddels ligt Piet op de hartbewaking aan een infuus .
Ze hopen zo de elektrische storm die in zn hart bezig is wat tot rust te krijgen..

18 thoughts on “En de zondag begon zo mooi….

    • Hij heeft die ICD nu ruim twee jaar !! Gekregen vanwege een levensbereigende ritmestoring…oke…al die tijd heeft ie nooit ingegrepen.
      En vanaf oktober is het dus iedere keer raak !!
      1 oktober..drie optaters
      27 oktober..twee optaters.
      Ergens nog een keer opgenomen omdat het ding lag te trillen in zn borst.
      En vandaag dus weer twee optaters…en nu dus wat ze noemen een elektrische storm in zn hart.
      Ik heb hem om een uurtje of tien nog even gesproken maar het is nog steeds niet rustig ondanks de medicijnen.
      Ik rook er nog een…of twee…of zo….en duik dan mn bed in…

      Liked by 1 persoon

      • Ik like wel, maar ik weet het toch Ria, als je wilt kletsen je hebt mijn mail, als ik dichterbij was geweest, was ik al bij je geweest, echt…. sterkte!!! ❤ ❤ ❤

        Like

  1. Allemachtig is dat schrikken niet normaal Ria. Gaan ze daar nu iets aan doen mag ik hopen !!!sterkte Ria en voor Pieter natuurlijk ook je moet er toch niet aan denken !!! XXX

    Like

    • Vreemde manier om mensen naar je blog te krijgen Paintdigi ?!?!
      Antwoordje kopiëren en plakken ???
      Bedankt in ieder geval voor je felicitaties ….. voel me er echt helemaal happy er mee 👻

      Like

      • Ik doe 3 dingen (rechts):
        * Ik merkte berichten en blogs die het verdienen (niet alle).
        * Ik laat mijn URL om vriendschap te sluiten, indien mogelijk.
        * Ik vertaalde mijn beoordelingen (met Google) om de communicatie met bloggers over de hele wereld te vergemakkelijken.
        Hartelijk dank en welkom mijn vriend.

        Like

  2. Zou die paintdigi dumpen hoor ……..maar goed ……ook nu wil ik ook jouw even een hart onder de riem steken …
    Meis soms is het zo godsgruwelijk oneerlijk , de één krijgt niets de ander alles ……
    Jullie hebben alles wel gehad ……heb Pieter al verteld , ik ga duimen …….voor beiden …
    Een warme groet uit het noorden …;-)

    Like

    • Dank je Leen !
      We gaan het weer meemaken …ze zeggen wel eens hollen of stilstaan…maar het lijkt hier wel of het altijd hollen is de laatste jaren.
      En jij ?? Heb je het goed in je nieuwe wigwam ??

      Like

      • Zo jammer te horen , had eigenlijk de hoop dat het goed ging …..dus niet ….
        wat een gedonder jah , jullie moeten een godsgruwelijk engelenuithoudingsvermogen ( hé iets voor scrabble) hebben om dit vol te houden , respect voor jullie !!
        Mijn nieuwe wigwam is wennen , maar vraag me soms af voor wie ………;-)

        Like

      • Na die bypasses is het een poos goed gegaan. Je weet dat we toen moesten verhuizen toen het weer minder werd…nou Leen ik heb het van de week eens nagekeken maar vanaf dat we hier zijn komen wonen …mei word het zes jaar..is dit de vijftiende keer dat hij is opgenomen..
        Engelenuithoudingvermogen mmmm weet je..je hebt er geen keus in..
        De enige keus die wij ooit gemaakt hebben is om er wat van te maken, omdat je dit leven maar 1 keer leeft, tot nu toe lukt het !!
        ik hoop dat je wigwam snel went en het je eigen plekkie weer word
        En. U duik ik mn bed in…beetje moe 😜

        Like

      • Truste griet , hoop dat je slapen kan , het lukt jullie nu ook weer !!
        Gewoon omdat het kan …..de rek is er uit merk ik ……kom op !
        Vloek eens tegen die klote deur die klemt en geef het leven een kans …
        want die kans is er …..om ooit eens rust samen te krijgen !
        Ik duim ervoor ……..;-)

        Like

Reacties

