Scholekster

Ik kwam vandaag terug van het strand…
Terwijl mijn nieuwe foto’s op de Mac gezet werden ..
Opende ik de prullenbak..
Laat ik daar nu alle foto’s terugvinden die ik kwijt was !!!
Dus…in plaats van de foto’s van vandaag….
De scholekster van eerder deze week !!
.

.
Geloof maar dat ik meer dan verbaast was dat ik ze terug had..

.
En nog meer …geloof maar dat ik me vermaakt heb daar op het strandje met de scholekser

.
Hij hupte van steen naar steen..

.
Wat een leuk beestje

.
Druk doende om eten te zoeken …in het water..

.
Gevonden en dan terug naar de rotsen

.
Een perfecte landing ..

.
Op de uitkijk…meer eten ??

.
Even de kop onder en uit het water..
Hebbes …een mossel.
Blij met de teruggevonden foto’s !!

 

4 thoughts on “Scholekster

  1. Whahahahahaha wat margriet zegt, hilarisch inderdaad, en tegelijk, ja wauw, ik kan snappen dat je even in de bonen was toen je nog dacht dat, wat een schitterende en leuke foto’s, vooral van dat hoppen natuurlijk!

    X

    Like

  2. Ik heb wat met Scholeksters en dat komt omdat ze ieder jaar op het dak van het verpleeghuis waar ik werkte hun nesten hadden …op vliegafstand van de duinen en de zee…
    Soms kukelde er eentje van het dak af…en bracht de huismeester het diertje terug naar het dak….moest ie nog uitkijken ook !!

    Like

Reacties

