Nog even door…

Ja niet naar strand geweest vandaag..
Kom nou het blijft geen feest !!
Wel nog even door met de foto’s van gisteren..
.
Vandaag waren we bij de cardioloog voor de eerste controle na de Ablatie..
Jammer maar helaas….hij kon niks …de papieren over de Ablatie waren er  nog niet…
Ach ja….nog steeds leven wij onder de wet van Murphy ..
Hij vroeg vol belangstelling hoe het ging….
Nou zei ik….lang verhaal kort …
Kijk maar even ..
.

.
Gisteren waren we voor het eerst er even uit…KIJK…
De bek viel hem weer geheel en al open..
.

.
Hij krabde wat achter zijn oor …
.

.
Hoe je het doet, doe je het….
.

.
Maar ga zo door !!
.

.
Houd het in de gaten, hoe je je voelt..
.

.

Neem je rust….
.

(als je aan de andere kant van de strekdam richting Velsen kijkt…zie je Tata steel).
Doe niet teveel achter elkaar !!
Zei hij ook nog..
.

(Op het strandje vond ik weer een aangespoelde bloem)
.
Vandaag een holterkastje aangesloten zodat het hartrime 24 uur in de gaten gehouden kan worden..
Morgen gaan we die weer inleveren…
Over twee weken een belafspraak…over drie manden terug komen.

Morgen meteen even naar de winkel terug waar ik mn Macbook gekocht heb….stuk…kapot…4 dagen buiten de garantie..

6 thoughts on “Nog even door…

  1. ongelofelijk zoals hij het weer fix, Je kan wel een boek schrijven. En de artsen kunnen hier ook wat van leren. Heel veel geluk samen en geniet met de dag. Maar dat doen jullie al zie ik
    Liefs Ria

    Like

  2. Ah die roos, pas volle maan geweest, ik vermoed een ritueel die gedaan is 😉 Verder goed nieuws allemaal en prachtig weer die vos… ik kan er nog steeds niet over uit, hahaha

    X

    Like

    • Voor de kust vinden regelmatig asverstrooiingen plaats…daar worden dan ook vaak bloemen bij gebruikt..die gaan samen met de as overboord….
      Dus ja vind ik die bloemen oo strand dan weet ik dat er verdriet achter schuilt….en bij mij …tsja….borrelt er dan wel even wat op…..pffffffffffff nog even niet , schiet er dan toch door me heen !

      Liked by 1 persoon

  3. Allemachtig !!! zo dat moest er even uit Ria wat een foto’s en wat een kerel die Pieter het is niet te geloven gewoon het is dat je met harde bewijzen komt hahaha ooo wat ben ik blij voor jullie super gewoon ! En die vos had door dat het goed volk was dat is zeker ! En over had de spullen nog niet gaan we het maar even niet hebben …..!!!

    Like

    • Zoals vaker….was de cardioloog weer meer dan verbaast…soms denk ik dat hij het ook allemaal niet meer kan volgen…uitleggen kan hij het in ieder geval niet..
      Derde cardioloog op rij in Piet zn lange ziektegeschiedenis die het niet begrijpt….omdat het medisch gezien niet kan….
      Maar…hij doet t !!

      Like

Reacties

