Druk, druk , druk ….

Eerst even stemmen…..

.

Dan naar Pearl….of het ziekenhuis de kwijtgemaakte bril gaat vergoeden weten we nog niet…maar Piet moet toch echt een andere bril

.

.

Eerst naar de Mediamarkt,Cruqius, Macbook inleveren voor reparatie..

Volgende afslag…

Spaarnegasthuis Hoofddorp….holterkastje inleveren

.
Dan terug naar huis ..Koffie, we zijn er bot aan toe..

Piet is bekaf en duikt zn bed in…

.

.

Ik spring op de fiets en cross even door de duinen heen …

Ik verbaas me erover hoe mooi de duinen weer worden.

Jaren lang zijn er plaggen van de grond gehaald , bomen gekapt,

Dan denk je wel eens ..is dit nu echt nodig..

Als ik nu zie hoe mooi het duingebied aan het worden is…

Dan denk ik ja…deze duinen kunnen weer stuiven !!

7 thoughts on “Druk, druk , druk ….

  1. Wat prachtig is het daar toch Ria. Duinen zijn flexibel he. Wij mensen willen alles graag controleren of hetzelfde houden, maar kenmerk van duinen is toch het heen en weer waaien. Laat Piet maar rustig aan doen 🙂

    Like

  2. Wauw, zo druk geweest en dan toch nog even op de fiets springen, ik denk dat ik net als Piet, niet in bed, maar wel op de bank had gelegen, maar wat prachtig mooi weer! Soms moet de natuur echt een handje geholpen worden inderdaad, maar niet altijd en overal 😉

    X

    Like

  3. Je vraagt je af wwar zo.n bril gebleven is hoe bestaat dat toch. Misschien zijn ze er inmiddels achter dat zou fijn zijn Ria. Nee vanzelf kan Piet niet zonder bril je bebt zo.n ding niet voor niets. Het is ook altijd wat. Sterkte ermee .xxx

    Like

    • Nou saar , er gaat van alles mis daar !!we werden net gebeld door dat ziekenhuis, standaard na Ablatie 1 van de vragen was hoelang Piet nog in eigen ziekenhuis had gelegen 🤔 Nou niet dus !! Waaaaaaat na twee nachten op hartbewaking naar huis 😳Nou dat ging ze uitzoeken want dat was niet de bedoeling. Brief gericht aan huisarts was niet voor hem maar voor cardioloog , dus geen wonder dat huiarts op de stoep stond en de cardioloog van niets wist….
      Laat ik maar stoppen , ben er helemaal klaar mee !!!

      Like

Reacties

