Mac is back

Dat is altijd zo…tegen de tijd dat ik begin te wanhopen ….
Gaat het loslopen…
Ik word helemaal iebelig als ik een blog moet maken op de iPad..

.

.
Gelukkig vond ik vanmiddag een mailtje , waarin stond dat ik de Mac weer kon ophalen..
.

.
Daar heb ik echt naar uitgekeken..
.

.

Zucht van verlichting…alles doet het weer !!
.

.

Piet doet het ook weer…
.

.
Via de bankjes ..
.

.
Genieten we weer van het uitzicht..en zien we bij de auto dat hij toch weer 2.2 km gelopen heeft..
MET rugtas…en daarin koffie…
Mensssss wat smaakte die weer lekker op het bankje !!
.

.
We beseffen dat het nog steeds uitkijken is …rustig aan is het motto voorlopig..
We zijn er inmiddels alweer achter dat als hij dat niet doet…de tik op de neus niet uitblijft !!
En ik….ik zit weer een blogje te maken …met muziek op de oren..
The sound of silence van Disturbed …

 

7 thoughts on “Mac is back

  1. fantastisch dat Piet en Mack er weer zijn 🙂 heerlijke wandelingen doen, en kalm aan is het motto, leven bij de dag maar dat is ook geweldig hoor, wij doen niet anders, bevalt ons prima
    xxx

    Like

  2. Super weer Ria aan alle kanten weer goede moed houden zo!! Geniet maar lekker van je muziek en van Piet! En niet te vergeten je prachtige foto.s van die Buizerd!!

    Like

Reacties

