Kruk en Kreukel

Ja kijk toen we de Amsterdamse Waterleiding duinen ingingen …
.

.
Waren we natuurlijk fris en fruitig..
.

.

Heerlijk dat we toch weer regelmatig wat herten hebben gezien..
.

.

Je steekt eens ergens door…even van het pad af..
.

.

Ver weg stond een groepje hindes..
.

.
Een groepje mannen..
.

.

Piet zegt…volgens mij moeten we hier ergens het bos in…
.

.
O ja….nou volgens mij niet..
.

.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem eigenlijk niet eens hoorde…
.

.

Ik zie geen bos…dus waarom zou Β ik daar dan in gaan ?!?!

.

.
Maar goed dat bos…heb ik dus gemist…
.

.
Enne daardoor hebben we veel en veel te ver gelopen..
Halverwege heb ik mn brace maar omgedaan…

.

.

Vlakbij de uitgang heeft Piet nog een poging gedaan zich op te laden..
Maar toen we het duin uit liepen voelden we ons echt Kruk en Kreukel .
Iets van 4,7 km gelopen..

11 thoughts on “Kruk en Kreukel

  1. Wat een prachtige wandeling weer. Die herten, schitterend! Klein geluk zo samen. Wat je hierboven zegt, we knijpen de handen weer eens dicht. Ik gun jullie nog zo veel van dit soort momenten! Geniet ervan! xxx

    Like

    • We hadden de vouwkrukjes mee en hebben alle bankjes gebruikt die we tegen kwamen onderweg..
      Dit is een stuk van de duinen waar het nog best weids is.
      Nog even wachten tot alles weer groen is..

      Like

  2. Prachtige foto.s Ria en erg moedig van jullie zo.n eind lopen , ik hoef zeker niet te vragen of dat nu wel verstandig is ?????? Vandaag maar even kalm aan hoor Xxx

    Like

  3. Dat is ook een hoop hoor, op die wijze helemaal, maar heb ik al, 4,7 km, zou ik van stad naar haven moeten doen dan, alleen heen… dat wel… maar is ook 4 km en dat is een pokkeeind, ooit een keer gedaan met de hond, maar nu pak ik de fiets, dus heel knap!

    Prachtige foto’s ook weer Ria!

    X

    Like

  4. Mooie serie foto’s Ria, de laatste keer dat wij er waren samen met de kleinkinderen zagen we helaas heel weinig herten maar aan jou foto’s te zien zitten er gelukkig nog genoeg.
    Ik weet uit ervaring dat dit zeker voor Piet best een enorm stuk lopen moet zijn geweest en dan verbaasd het mij absoluut niet dat de fris en fruitigheid aan de start uiteindelijk overging in het kruk en kreukel gevoel.
    Maar het belangrijkste is dat jullie er zo van hebben genoten en wie had ooit gedacht dat jij daar samen met Piet nog een keer bij dat bekende bankje zou kunnen komen.
    Helemaal top.

    Like

Reacties

