Zo dat is klaar…nou ja …bijna

Tjonge tjonge ineens dringt het tot je door dat het bestelde zonnescherm zn uitval niet kan maken..
.

.
Er zit  hier een soort gaas op de tuinmuur en daarop zou het scherm kunnen vastlopen..
.
.
Nou een flinke meid is op haar toekomst voorbereid was ooooooit de slogan ..dus vooruit maar weer
.

.
Dus onder het toeziende oog van Pieter heb ik een gat in de buitenmuur geboord,
.

.
er een keilbout in gedaan en het gaas op die manier een centimeter of 10 verplaatst ..
.


Hopelijk is dat genoeg…
Ik heb nog een paar stukken visnet en daar ga ik nog een plekje voor zoeken ..
ook staat er nog een pallet waar ik toch weer kruiden in ga zetten..
En de bank die ik een paar jaar geleden gemaakt heb van pallets heeft zn beste tijd gehad..
Gister een leuke bank besteld bij Welkoop..

10 thoughts on “Zo dat is klaar…nou ja …bijna

  1. Goed bezig in je paradijsje Ria wat ka een mens daar van genieten he. Ik zat met het zelfde probleem geen gaas maar de schutting zelf zat in de weg. Mijn schoonzoon heeft het opgelost heerlijk zo.n handige man in de fam.

    Like

Reacties

