Zijn

Vandaag wilden we gewoon even in het AWD “zijn”..
.

En wat vaker gebeurd …
.

.

Het rolde gewoon onze kant op..zo lief !!
.

.
Het een nog mooier dan het andere
.

.
Van mooie herten..
.

.
Tot vliegende vogels..
Tijd voor koffie !!!!
Ik sta mn rug even te rekken …
Draai me om….en kijk Hans recht aan…
Midden in een ander duin lopen wel elkaar zomaar tegen het lijf !!
Lekker even een bakkie met elkaar gedaan ..
Hans wees me een watertje aan waar van alles te zien was..

.

.
Van lege cocoonen..
.

.
Die er maar gek uitzien..
.

.
Tot verse  nieuwe libellen

.
Ik heb mn ogen uitgekeken
.

.
Prachtig om ze te zien drogen ..
O zegt Hans…Loop even mee…
.

.
Boomkikkers te kust en te keur..
Zoveel dat ik zelfs even kan spelen met scherpte en diepte…of zoiets
.

.
Wat zijn het kleine beestjes
.

.
Soms ook een hele vette
.

.
We hebben ons er wel even vermaakt !!
.

.
En ach….Als er dan eentje zit met wat sprietjes  voor de kop…dan is dat natuur !!
.


.
We hebben een heerlijke lange wandeling gemaakt…

18 thoughts on “Zijn

    • Op dit soort dagen is het zo onvoorstelbaar dat het leven soms zo alle kanten op kan zwiepen..
      En dan kan je eigenlijk alleen maar in het moment “zijn” , en vandaag was dat een subliem moment 😍

      Liked by 1 persoon

  1. Het was dan ook een bijzonder leuke verrassing om jou en Piet daar te ontmoeten Ria, hoe groot of beter hoe klein is die kans in dat enorme gebied.
    Maar we hadden wel weer even een mooie tijd daar.
    Je foto’s zijn prachtig en nu zie ik ook de mooie kwaliteit van je camera, geweldig.

    Like

    • Dat gebied is zooo mooi en er is zoveel te zien, nu heb ik slechts 1 foto neergezet van het landschap en de beestjes laten zien, maar ik had net zoveel fotos neer kunnen zetten van het gebied waar we door wandellen.
      Het leuke van dit gebied is dat je gewoon dwars door het duin mag lopen en dan kom je vaak zulke mooie stukjes tegen !!
      Wij vinden dat ook het mooiste om te doen, gewoon de paden links laten liggen en struinen door de duinen

      Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Nagenieten |

  3. Ik geef wel een brul als we weer gaan.
    Dat zou toch wat zijn Toos…wij het duin in !!
    Het duin is er sowieso….of de beestjes er zijn is altijd afwachten.

    Like

Reacties

