Nagenieten

Nog wat foto’s van onze wandeling gisteren


.
Geloof maar dat ik hem echt wel eens knijp als we van het pad af gaan..

.
Geen mens te bekennen …

.

Niet nadenken en gewoon genieten …
.

.
Of ik even door wil lopen ….

.
Dwars door een bosje komen we uit bij het betonnen kanaaltje.
.

.
Piet heeft de route vast in de kop zitten …
.

.
Ja ja …tot daar en niet verder denk ik dan…
.

.
Om toch weer veel verder te lopen dan IK me bedacht had…
.

.
Het gebied is ook zo uitgebreid en zo mooi dat je vaak verder loopt dan de bedoeling is>
.

.
Dwalend langs bosjes ..

.
En poeltjes kom je aardig wat tegen
.

.
Piet zoekt even een boom….
.

.
En verder …

.
Durf het bijna niet te zeggen…
Maar doe het toch….
Bijna 7 kilometer gelopen !!!

 

5 thoughts on “Nagenieten

  1. Dai is niet mis, Ria en als het kan…dan kan het en is het alleen maar hartstikke gezond voor zowel lichaam als geest en voor onze geesten als we van je foto’s kunnen genieten 😁😁😁

    Like

  2. Geweldig Ria ik val haast van mijn stoelen niet alleen van je mooie foto.s tjonge jonge dat is me wat!! Maar het is vast goed en als het kan dan kan het! Ik vind het echt geweldig! xxx voor jou en xxx voor Pieter !

    Like

Reacties

