Ja ja op de fiets !!!

Wij besloten om toch even te kijken of het fietsen weer wil lukken..
.

.
Het eerste wat we tegenkomen is een reiger met een identiteit probleem ….zou hij denken dat hij een aalscholver is ??
.

.
Of zou hij zich realiseren dat hij vlakbij de naakt recreatie is..
Soort van potloodventer..
.

.
Hij poetst dat het een lieve lust is
.

.
Uitslover !!
.

.
Ook hier schildpadden…
De bovenste …die duvelde er zomaar vanaf…het water in..
Met recht van een koude kermis thuiskomen .
.

.
En dan zien we toch ineens dat de onderste schildpad het schild kapot heeft..
.

.

Bij het landje van Gruijters was het behoorlijk druk met vogels
die een rot eind weg zaten.
.

.
Het blijft een leuk , klein vogelgebiedje.
.

.
Eigenlijk is het best druk op het water..
.

.
Veel soorten….geen idee wat voor soort het is!
.

.
De ganzen hebben het er maar druk mee
.

.
Er zwemmen er aardig wat in de rondte
.

.
En heel soms..
.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.
Een kleine show..
.

.
Het fietsen lijkt weer te gaan lukken..
.
Bijna zeven kilometer gefietst..
Het gaat de goede kant op..
Toch durf ik nog geen dag alleen de hort op te gaan..
Reünie van de meisjes van de lagere school heb ik dan ook afgezegd..
………..

9 thoughts on “Ja ja op de fiets !!!

  1. Nou ja…dat met die reiger hebben wij 2 weken terug exact zo gezien en ik dacht ook…hé…een potloodventer. Ik heb er niet echt möoie foto’s van kunnen maken. Wij hadden de voorkant met veel zon er op . Fijn, dat jullie weer lekker fietsen

    Like

  2. Dit vind ik fantastisch nieuws, toch 7 km gefietst, ja dat gaat de goede kant op, en die eenden, volgens mij is dat een Chinese eendensoort, of het de Mandarijn is, volgens mij net niet, maar daar doen ze mij aan denken.

    En het schild kapot, hoe is dat nu weer mogelijk!

    X

    Like

  3. Super mooi Ria leuk gezicht die Reiger de eerste keer dat ik dat zo zag in Zeeland was ik ook in de war.je hebt weer een mooie serie neer gezet prachtig!

    Like

Reacties

