Achterste voren

Ik begin met het eind van onze strandwandeling..
Gisteravond zijn we even op strand geweest..
Als we terug lopen naar de auto..lopen we door een stuk NIEUW duin..
.

Waar wij lopen, daar was vroeger in onze jeugd de zee !!
De appartementen waar we tegenaan kijken ..

.

.

Die lagen vroeger aan zee…straat over, duin af en je was op strand..
Maar ons strand groeit nog steeds..
.

.
Dus ja je moet even doorlopen wil je een zonsondergang aan de zeereep zien.
Vlak onder de kust word er op garnalen gevist..
.

.
Wonderlijk mooi..
.

.
Gelukkig was het wat heiig zodat de windmolens lekker uit zicht bleven.
Meeuwen waar ze wat mij betreft horen..
.

.
Bij de boot om hun eten te vinden ….en dat is stukken beter dan het plaatselijke straatbeeld.
.

Ik kan alleen maar zeggen…wat was het fris…
De zeedamp was langzaam maar zeker aan het opkomen ..En geloof me dat is KOUD !!
Dusse….mijn voornemen om de zee in te gaan als het donker was…heb ik niet gedaan ..
Ik had namelijk een kleine hoop op zeevonk..
Maar het enige wat ik had…was kippenvel !!

.
Bij de auto nog even een foto van  platvorm Seafox 5 wat afgemeerd ligt.
We hebben afgesproken dat we vast nog wel een keer gaan…als het warmer is

7 thoughts on “Achterste voren

  1. ik moest even opzoeken wat zeevonk was….allemachtig…wat is dat mooi…ja.. veel mooier dan kippenvel hoor en het had zomaar gekund Ria. Ik hoop dat je nog meer kansen krijgt, want dan HEB je wel wat bijzonders 🙂

    Like

  2. Dat moet ook bij warm weer inderdaad, je had nog zolang kunnen wachten met kippevel, maar die was niet gekomen, hahaha Heb het vorig jaar? Of het jaar daarvoor voor het eerst gezien op tv, ja dat lijkt mij ook magisch, dus volgende keer in de avond na 30 graden gaan 😛

    Prachtig mooi dat gouden uur, en eigenlijk heb ik dat ook vaker op de foto dan ik zelf eigenlijk weet 😉 En ja ooit ben ik eens voor dag en dauw de fiets op gestapt om… maar je moet zoveel geluk hebben, als het al wat nevelig is kun je het ook vergeten in de ochtend. Dat gouden uur.

    X

    Like

  3. Wat een verschil toch Ria hier was het om te stikken later op de avond werd het beter gelukkig. Prachtige serie heb je er weer van gemaakt super ! Je hebt de Meeuwen toch wel even bedankt voor die mooie foto zeker ! Ja die zee doet gewoon wat hij wil zoals altijd met dat strand , op Wacheren moet het om de zoveel tijd opgespoten omdat er bij een storm grote stukken duin wegslaan en bij jou groeit het aan !!

    Like

Reacties

