Wanddecoratie

Op Facebook kwam ik een advertentie tegen van #Saal Digitaal Nederland.
Ze zochten fotografen die een wanddecoratie wilden laten maken bij ze.
Een waardebon voor 50 euro korting in ruil voor een eerlijke review.
Dat is een goed aanbod, om iets uit te proberen .
Op een van onze laatste wandelingen in de Amsterdamse Waterleiding Duinen
had ik een mooie foto gemaakt bij het Betonnen Kanaaltje.
Die wilde ik er voor gebruiken .

De software van Saal Digitaal is makkelijk in gebruik, het wijst de weg vanzelf.
Met de korting die ik zou krijgen ,
heb ik gekozen voor een afdruk op Alu-Dibond en een grote maat genomen, 50×75 cm.
De software gaf aan dat de foto uitstekend was.
De foto heb ik zelf bewerkt en geen gebruik gemaakt van hun software om te foto te optimaliseren,
Wel een ophang syteem erbij besteld.
En dan begint het wachten ….
Door middel van een track en trace nummer kan je de bestelling volgen .
31 mei zou de wanddecoratie geleverd worden .
Geloof maar dat ik onder de brievenbus heb gelegen…alhoewel die daar niet door had gegaan.
Bij aflevering schrok ik wel even omdat er wat gaten in de verpakking zaten.
Maar de wanddecoratie was zo uitmuntend verpakt dat daar geen schade was.
Verpakt in een klapdoos , omwikkeld door lagen folie was het goed en volledig beschermd.

En ik moet zeggen , het is prachtig geworden ..
De Alu-Dibond heeft een mooie matte uitstraling.
De diepte van de foto is ook hier zichtbar.
De kleuren zijn heel natuurlijk, geen knallende kleuren maar mooi zoals het was toen wij daar stonden.

Wat de wanddecoratie betreft kan ik @Saal Digital Nederland zeer zeker aanbevelen ..
.

.
Een foto van een foto is natuurlijk altijd minder dan het origineel.
Inmiddels heb ik weer gebruik gemaakt van een aanbod van Saal Digitaal Nederland…een fotoboek,
Daarover later meer

5 thoughts on “Wanddecoratie

  1. Hahahahaha ik ben nog in conclaaf met mijn aanbod, ik zie net dat ik weer een mail heb gekregen, ik mag het opnieuw laten doen, dit keer gaat hij het zelf doen, moet alleen even mijn gegevens adres even opnieuw sturen, en nee de eerste die fout is gegaan hoeft niet terug lees ik net terug 😉

    Deze is ook heel mooi geworden! Supergaaf toch, goed op mijne moet je nog even wachten, plus het verhaal erachter waarom ik mijn keuze heb gemaakt.

    X

    Like

Reacties

