Fotoalbum

 

En weer mocht ik iets testen van #Saal Digital Nederland.
Via Facebook heb ik me aangemeld om een foto album te maken.
Een waardebon van 40 euro, toegestuurd via mail ,kon ik gebruiken !
Ik heb gekozen voor een album van 48 pagina’s ,
zonder kaders, zonder schaduwen,
maar gewoon alleen maar foto’s op een zwarte ondergrond.
Geen tierelantijntjes !
Alles mat !
Deze keer had ik iets meer toestanden met de software omdat ik geen lay out van hun wilde gebruiken,
maar mn eigen foto op een plek waar ik het wilde..
Was even wat gepuzzel maar het is gelukt.

Het album heb ik 30 mei aangeleverd en zou aankomende week geleverd worden .
Groot was mn verrassing toen het album al op vrijdag 2 Juni op de mat lag !!
Weer was het goed en stevig verpakt.
Eerst denk je…mmmm wel erg rap !!
Maar dan pak je het album uit en bent verrast dat snelheid niet ten koste van kwaliteit gaat !!
.
De buitenkant was nog mooier dan ik hoopte..
.
.

.
Ik was verbaast over de dikte van de pagina’s ,
het lijkt wel een soort karton..
.
.

.
En dan de foto’s , prachtig is het geworden.
Plat is ook echt plat…
.

.
De indeling die ik gemaakt had , is precies zo als ik het wilde hebben..
.

.

.
Bedenk dat een foto van een foto altijd minder mooi is dan de foto’s die in het album staan!!
Ik ben er erg blij mee.
Saal Digital heeft er een tevreden klant bij !!

Drie foto’s waren wat verkeerd uitgepakt en wat wazig.
Dat lag echter niet aan Saal….ik heb het nagekeken en zag
dat ik  mijn eigen foto’s niet scherp genoeg aangeleverd heb.
.

Volgende keer ga ik het album op glanzend papier/karton af laten drukken !!

4 thoughts on “Fotoalbum

  1. Wauwie, dat ziet er supergaaf uit zo, ik ga ook eens kijken, tijd dat er hier ook weer eens wat foto’s worden verwerkt. 😀 Voor in de hand als ik visite heb, dan is telkens je laptop op schoot erg onhandig ja, hahaha

    X

    Like

Reacties

