14 Juni

We staan in de keuken…
Beetje donderjagen…
Ik krijg een zoen…en we hebben verkering..
48 jaar geleden vandaag !
😍😍😍
.

.
Nu 48 jaar later stappen we op de fiets en rijden door het duin..
Even langs het Cremermeer..
.

.
Verderop zien we een vosje maken dat ie weg komt.
.

.
Even bij de verstuiving gezeten
.


.

We wilden Β langs de Kattendellen..
Maar helaas…het duin daar is over het pad heen gewandeld…geen pad meer πŸ˜‰
.

Vogelmeer…ook mooi !!
Hier hebben we lekker op een bank gezeten..
Maar verdikke….een wind !!
En dan is het toch best fris in de schaduw.
.

.
Komen we thuis….ineens bij een zuchtje wind gaat het zonnescherm in…oke dat doet ie wel vaker…moet nog even naar gekeken worden..
En voor ik boe of bah kan zeggen….
Trekt die zelfde wind aan en trekt gewoon 1 parasol uit de standaard en zie ik de parasol zo over de tuinmuur van pakweg 2 meter nog wat vliegen !!
Ik schrok me rot ….maak snel de poort open en vind hem terug in de poort, achter de garage!!
Ondertussen was ook de andere parasol aan de haal gegaan …die lag in de hoek van het tuintje..
En zo….was het weer windstil !!

.

7 thoughts on “14 Juni

    • Ik moest even diep nadenken….huuuh wat ging er niet normaal ….ik heb mn hele blog opnieuw gelezen en bekeken…
      Oooooo die parasols….nou…ze mogen dit jaar nog meedoen , volgend jaar maar kijken voor andere..
      Ze zijn niet geheel en al onbeschadigd uit de strijd gekomen pffff
      En dan denk ik als ik die parasol zie vliegen….mary Poppins ontbreekt er nog net aan…

      Like

  1. hahahahaha oh ja, die parasols met wind… je moet ze echt dichtbinden als ze niet open staan, ik zie ze hier ook met regelmaat in de straat ineens, omdat mensen ze niet binnen halen van de balkons op 3 hoog… nou dat is erom vragen dus πŸ˜‰

    Wat een prachtige foto’s weer Ria, en van harte gefeliciteerd met jullie 48 jaar verkering! Zo leuk dat Piet dat ook nog echt onthoud πŸ˜€

    X

    Like

Reacties

