Photobucket…einde verhaal…

 Al eeuwen zet ik mn foto’s online bij Photobucket…gratis en ik link alles door hier naar toe..
En ja , ineens hebben ze hun algemene voorwaarden veranderd ..
.
 photo _0001761_zpsuogu8fmh.jpg
.
Jammer….maar helaas..
Ineens bedacht ik me dat ik niet alleen mn foto’s gewoon hier op WordPress kan opslaan..
Maaaaaar ….ik heb ook nog wat webspace bij Ziggo…
Nog even wat tijd dus om iets anders te bedenken …

.

EN….vanaf de Synology OOK gelukt !!
Sinds dat zoonlief veters heeft leren strikken met mij als moeder…
Heb ik toch een hoop opgestoken toen ik dat koekie terug kreeg…

Maar goed….ondertussen zie ik al mn blogs langzaam veranderen in blogjes met een blokje waar eens een foto stond…
Ik ga gewoon door…de foto’s die er stonden hebben jullie vast wel gezien..
Dus …ze gaan allemaal vallen onder het noemertje…jammer maar helaas..
Ik ga toch echt niet al die jaren nalopen en er  fotos inzetten..die ik dan eerst allemaal weer moet uploaden ..
Ik doe het niet !!
Ik ga gewoon verder ..
Nieuwe uitdaging …ik hou dr van !!
.
061617_24

En via Flickr…

9 thoughts on “Photobucket…einde verhaal…

  1. Je zou ook bij Flickr kunnen gaan kijken, dat doen ook een aantal bloggers, ik heb er ook een account, maar ja, je moet wel… een yahoo email account aanmaken etc… en die ben ik allang weer kwijt natuurlijk, moet ergens op een envelop staan, hahaha
    En GerdaYD doet het nu via Google, haar albums aanmaken maar of je ze dan ook op je site kunt zetten, denk het niet, zij geeft altijd een link naar het hele album toe dan.
    X

    Like

    • Voor nu doe ik het even via ziggo .
      Ik heb een synologiebox en daar staan mn foto’s ook op, die hangt aan mijn eigen netwerk thuis.
      Ik moet nog even zoeken maar het is mogelijk om mn fotos vanuit daar op mn weblog te plaatsen.

      Liked by 1 persoon

      • Is het ook, maar als dat ook vol is, dan… 😉 oh ja, B12 verslag staat er nu 😛 ik heb mijn eerste injectie gezet gisteren.

        Like

    • Dat komt Margriet omdat je een beperkte ruimte hebt op wordpress. En tsja als ik daar al mn fotos zou hebben neergezet dan zou dat echt propvol zitten..
      Daarnaast hebben we ooit web log gehad en ineens stoptie die er volledig mee …alle fotos die men daar had staan waren weg…gewoon weg.
      Ik had ze toen al op photobucket dus het meeste werkte nog !
      Als je ergens anders op internet je foto’s plaatst dan kan het dus gebeuren zoals NU dat photobucket zijn algemene voorwaarden aan heeft gepast waarin staat dat je geen fotos meer mag linken naar eigen site of sociaal media..
      En ik probeer dus nu om ze vanaf een eigen schijf/station in mijn berichten te plaatsen .
      Ooit had ik mijn hele blog op dat station staan maar hij was er te traag voor..
      Al mn fotos heb ik gewoon op mn pc en station staan dus die raak ik niet kwijt..
      Toch denk ik er over om een nieuw station te kopen die sneller is en dan mn wordpress weer vanaf dat station te gaan draaien…niet zozeer dat ik dat voor mn foto’s doe …maar wel voor de dingen die we al met al meemaken..

      Like

  2. Ik ben tegen hetzelfde probleem op gelopen. Maar direct in mijn blog opladen daar is te weinig ruimte voor, ik deed het al met PhBucket sinds ik mijn blog heb gestart in 2006. Maar mijn ‘emmertje was nog lang niet vol (9%) ik heb wel wat oude mappen verwijderd , maar dat leverde geen ruimte op. Nu heb ik voorlopig ‘Tinypics’ in gebruik, maar ik merk dat dat ook een onderdeel van Photobucket is.
    Flickr heb ik ook nog naar gekeken, maar dat lijkt me lastig werken, maar misschien kom ik er ooit wel op terecht.

    Like

    • Overal moet je een account aanmaken Haba en ik denk als het een onderdeel van Photobucket is dat ze ook hun algemene voorwaarden wel zullen aanpassen dus ik heb even een middagje zitten klungelen maar ik kan nu dus mn fotos op Ziggo webspace zetten en doorlinken hier naar toe …
      EN het is me gelukt om een foto vanaf mn eigen box te linken hier naar toe …dit heeft mijn voorkeur !
      Ik ga me er mee redden zonder Photobucket

      Like

  3. Het is ook altijd wat verdorie jij kan je gelukkig redden maar voor mij zou het al weer einde verhaal zijn Ria en zo zullen er nog wel meer zijn vrees is . Ook dit is weer een hele mooie foto van jou !!

    Like

    • Bij wordpress heb je natuurlijk ook opslag dus daar kunnen ook fotos gezet worden voor een blog.
      Ik ga niet opnieuw beginnen Sary maar ik ga gewoon door …
      Oke veel fotos zijn verdwenen maar het is niet te doen om dik 10 jaar fotos op te zoeken op mn schijf en die er weer in de zetten..
      Mijn blog is al jaren en jaren mijn verhalen site over alles en nog wat , wat we meemaken en die verhalen zijn me vaak dierbaarder of net zo dierbaar dan de foto’s die erbij gestaan hebben …
      Mocht ik me ooit nog eens gaan vervelen dan kan ik altijd nog wel wat blogjes aanpakken qua foto’s ….maar dat zal een klein deel zijn.
      Zoals zo vaak denk ik…ach er zijn ergere dingen

      Like

Reacties

