Zo even wennen en behelpen

Vanmiddag …ineens…
We willen eruit !
Want ja al met al word ik er een beetje iebelig van dat ik nog niet goed overweg kan met
de manier van foto’s opslaan die ik nu doe…
Kort door de bocht…er gaat een nieuwe Synology box komen …
Nog even kijken wanneer …maar hij komt….eerdaags …ooit !!
.

.
Ik had geen zin om me om te kleden ..
Geen wandelschoenen aan …geen brace …maar gewoon mn platte stampers..het duin in !!
.

.
Even een klein stukje door het duin dachten we…
Ja ja…ineens raakten we het spoor bijster..
Maar goed dan kom je ook gewoon op plekjes die je wat minder vaak bezoekt..
Dus ook leuk !!
.

.
Ook nog vergeten om mn MapmyWalk aan te zetten dus geen idee hoe ver we gelopen hebben ..
.

.
Wisten jullie trouwens dat de Eikenbomen hier in de duinen al heeeel erg oud zijn
En zo  vreemd groeien omdat er te weinig voeding in de bodem zit ??
Ik wist het niet…hoorde het op de TV ..
Grappig ..

7 thoughts on “Zo even wennen en behelpen

  1. Dat was weer even een leuke ontmoeting he Ria en de foto’s zijn zeker weer mooi geworden maar die met die mier op dat stengeltje is fantastisch.
    En dat even zo uit de losse hand.
    Dat van die Eikenbomen wist ik ook niet en is echt een verrassing voor mij.

    Like

    • Er was een soort wandeling van een boswachter op de tv , zij ging met een camera door het duin op de fiets. Ze ging ook naar het cremermeer en het vogelmeer en ondertussen vertelde ze het een en ander over het duin , was leuk om de bekende plekjes te zien.
      Was zeker gezellig Hans om weer even bij te kletsen.

      Like

  2. Wauwie, wat anders kan ik zeggen dan dat, en soms het spoor bijster raken, waar ik het nu ook over heb maar dan in Amsterdam, hahahaha is soms nodig om hele mooie plekjes te vinden, overigens wist ik helemaal niet dat hier eikenbomen groeien, ja bij Schoorl dan wel weer, maar niet hier… weer wat geleerd!

    X

    Like

  3. Super Ria ze moeten jou niet te vaak dwarsbomen he haha dan neem je maatregelen gelijk heb je. Ben benieuwt hoe zo’n box werkt.. je hebt er weer een prachtig verslag van gemaakt.XXX

    Like

  4. Ik heb al jaren zo een box Sary , ooit gekregen van zoonlief. Die box is prima om mn foto’s op op te slaan maar inmiddels al wel zo op leeftijd dat ie wat traag is .
    Ooit heb ik ook als proef een weblog daarop laten draaien maaaar daar was hij te traag voor
    De nieuwere boxen zijn vele malen sneller ..
    Als ik die box heb dan ga ik ook een soort van schaduw blog daar onderhouden ..
    Mocht wordpress ineens ook van alles gaan veranderen net als Weblog ooit…
    Dan zit ik safe !!

    Like

Reacties

