Van lief tot hufterig tot lief

We beginnen maar even met het lief…
.

.
En ook wel een beetje eng om daar te staan..

.

.
Met dezelfde vaart voel je een paar poten van moeders in je nek
.

.
Niet te lang blijven staan ..
.
.
Niks verstoren …
.

.
Maar dan….steekt er een hert over met een jong…
De hinde ziet ons en trekt een sprintje..
Het jong …die staat perplex..en weet even niet wat ie moet doen..
Wij blijven stokstijf staan tot ze achter de hinde aan gaat
.

.
En ja hoor …daar is er weer een….
Een hooglander met een slecht humeur..
.

.
Ze deed zo eng…dat ik er niet langs durfde..
.

.
De chagerijnigheid droop eraf…
Ik heb het pad verlaten en ben over een afgebroken boom heen gekropen..
Piet kroop onder dezelfde boom door…
.

.
Deze had het wel naar de zin..
Gewoon lekker de wind door de haren ..
.

.
En dan …een bij …en ik zie ineens aan de overkant iets wat qua kleur mijn aandacht trekt..
.

.
Een ree !!!!


.
En zo eindig ik mn blog met weer wat moois en liefs…

6 thoughts on “Van lief tot hufterig tot lief

  1. Oooh wat prachtig weer Ria. Maar dat rund, ja, als mijn haar zo zat in de zomer, telkens in mijn ogen, zonder dat ik vingertjes had om ze weg te vegen dan zou ik ook zo’n grimas trekken! Op zijn minst hoor! Hahahaha! Neem de volgende keer een elastiekje mee voor haar 😉 Of een schaar 😀 Wat een hartveroverende serie foto’s. Zalig.

    Like

  2. En wat voor blog prachtig ! Ja in de natuur is het niet zonder gevaar daar weten de dieren van mee te speken Ria misschien worden dieren daarom af en toe een beetje pissig ik kan er wel in komen. Erger nog im geef ze groot gelijk haha alleen jammer dat de goedwillende dan onder de kwade moeten lijden.! XX

    Like

Reacties

