Op de punt van de pier

Vandaag hebben we geluncht op de punt van de pier..

.

Hoe leuk is dat !!
.
.
Altijd weer als ik daar sta
.
.
Verbaas ik me over de kracht van het water
.
.
Deze keer hoorden we het water alleen op de blokken slaan.
.


.
Als er storm is geweest dan voel je het ook..
.

.
Verder lag er geen zeehond ..
.

.
Alleen de eeuwige meeuwen
.

.
Zelfs geen steen of strandlopertje
.

.
Nadat we de visite op het goed pad naar hun onderkomen hadden gebracht.
.

.
Besloten Piet en ik om door het bos terug te rijden ..
En dan vooral op het bankje even uit te rusten ..
.
.
Tsja….en daar is ie weer …

5 thoughts on “Op de punt van de pier

  1. Wauw, de zee zelf, ja dat kan zo mooi zijn, wild en ruw, zelfs dan zou ik vaak nog willen voelen hoe dat voelt, die kracht van het water.

    En de ijsvogel, jaaaaaaaa hier zijn ze naar elders uit geweken, daarom is de observatie hut ook leeg, hahahaha

    X

    Like

  2. Prachtige foto’s Ria en ik weet hoe heerlijk het is om daar te vertoeven, in de wind, de zeelucht en met het geluid van die golven beukend tegen de blokken, en dat allemaal zo dichtbij.
    Tsja….en daar was ie weer …

    Like

    • We zitten er nu Hans en geen rhododendron die terug zwaait !! En de ervaring van gister is er vandaag ook niet 😂😂😂 het schiet linksom en rechtsom.. meer niet!!

      Like

Reacties

