Even doorbijten ..

Na regen
.

.
Komen de druppels.
.

.
Omdat mn heup even smerig opspeelt.(Enthesophatie)
Een zeurderige branderig gevoel met af en toe het gevoel of er iemand
met een mes in zit te steken ….
Gelukkig hebben wij geen lampen aan het plafond en dat is maar goed ook..
Anders zou ik er in hangen pffffff
.

.
Ik kom ย niet verder dan het tuintje achter..
.

.
Even doorbijten en de boel tot rust laten komen ..
.

.
Genieten op de vierkante meter …

.
Ook niet verkeerd
.

.
Ze hebben het druk en vliegen van plant naar plant
.

.
Ik achtervolg ze !!
Want ja …wel in beweging blijven .

8 thoughts on “Even doorbijten ..

  1. Wat vervelend dat die heup weer zo pijnlijk opspeelt Ria, ik weet uit ervaring hoe vervelend dat is maar je foto’s zijn stuk voor stuk prachtig.

    Like

  2. Het is al heel wat dat je even in de tuin kunt scharrelen dan, stel je voor dat je niet meer hebt dan mijn balkon en een trap af moet om dan naar buiten te kunnen ๐Ÿ˜‰ Geloof me… Beterschap en rustig aan! Ik weet wat pijn is, ja ook in de heup al is het bij mij iets anders natuurlijk ๐Ÿ˜‰

    X

    Like

  3. Prachtige serie Ria !! Ik doe het op die manier nu al 3 jaar af en toe dan denk ik ik heb het nu wel allemaal gehad maar kom toch bijna elke dag no wel iets tegen dat ik de moeite waard vind. Het is niet anders.Xxx

    Like

  4. Vandaag even met de auto naar het winkelcentrum gereden en wat boodschappen gedaan….
    Kijk als dit nu even lukt….dan kan het alleen maar weer beter worden !

    Like

Reacties

