Zeg maar nee

Wij waren vandaag even in het duin bij de buren.
.

.
Bingo !!
.


.

Het was even een dingetje om voor een gat van de wand te komen..
.

.
Want ja …iedereen had zich een gat  veroverd..
.

.
Ineens verplaatste iedereen zich als een golf de andere kant op..
.

.
Dus ik had een gat !!
waar geen moer door te zien was..
.

.
Maar goed …niet voor een kleinte vervaard heb ik even een boomstronk(je) verplaatst

.

.

En toen had ik zowaar mijn eigen uitkijkpuntje..

.
Kijk het is natuurlijk een heel mooi vogeltje…
.

Maar als hij een keer zit….
.

.
Doet ie niet veel meer dan van links naar rechts kijken 
.

.
Best een dooieling !!
.


.
Ineens zegt Piet…daar zit er nog 1
.

.
En als hij er dan per ongeluk 2 ziet…
.

.
Dan duwt ie me nog net niet met de kop door het gat heen
.
Kortom we hadden een ijsvogel ochtend..
Nu even snel een blog maken en omkleden..
Oud klasgenoot die ook een oud collega is komt me zo ophalen..
Even een uurtje bramen plukken..

15 thoughts on “Zeg maar nee

  1. Wat een schitterende serie Ria, dat is zo te zien zeker een prachtplek daar maar blijkbaar drukbezocht waardoor en je bijna moet vechten om een gat cq plekkie.
    Maar zoals gewoonlijk zijn jij Piet en zeker niet voor één gat te vangen. lol

    Liked by 1 persoon

  2. Geweldig Ria haha je stond dus bijna op het schavot met je kop door een gaatje maar dan heb je ook wat mooi hoor! De bramen zitten inmiddels ook al in de flessen zeker.😆😃

    Like

    • Ze heeft de bramen , 11 kilo, gisteravond nog verwerkt tot jam en sap..
      Vrijdag komt er een vriendin over uit Gouda…en dan nog even samen plukken..
      Met dit verschil dat dan de bramen in mijn keuken , in mijn sappan verwerkt worden ..
      Het is namelijk geen optie om ze mee te nemen en dan de volgende dag pas te verwerken …
      Want ja…altijd veel om bij te praten …en dan is het zo weer laat
      Dus ach…we maken er dan gewoon hier wel jam en sap van..

      Like

    • En toch is het een dooieling .. En dat komt omdat als ie eenmaal op zn stok zit gewoon een beetje om zich heen zit te kijken..
      Hij eet natuurlijk vis en ik denk dat het daarom is..
      Een andere vogel die is drukker bezig in struiken en bomen om eten te zoeken..
      Maar om te zien is het idd de mooiste vogel !

      Like

Reacties

