Aaaaaaaahhh

Ik had vandaag een actieve bui en heb de ramen gelapt..
Voorzichtig door de tuin gelopen om alle spinnenwebben te omzeilen..
Nuttige beestjes die spinnen ….ja ja
En wat zie ik….een libelle die met 1 vleugelpuntje vast zit…
De spin in haar nek die zie ik NU pas..

.
Een brul naar binnen …
PIET …durf jij hem los te halen ???
.

.
Piet maakt hem voorzichtig los..
NU pas zie ik het spinnetje weg lopen..
.
.
We besluiten om hem rustig bij te laten komen …
Hopelijk red hij het ..
.
.
Ondanks de grijns op zijn gezicht..
Zien we dat hij het niet gaat redden..
Aan zijn vleugel zit een propje spinrag…
Ik overweeg …euthanasie …heb de veter van mn schoen al los…
Maar ik heb de moed  niet om hem met een fikse klap uit zn lijden te verlossen..
.
.
Na nog wat oogcontact …
Ga ik over tot palliatieve zorg…
En leg een blaadje als zonneschermpje over hem heen…
Uurtje later……
Aaaaaaaaaaah …hij is dood !!

6 thoughts on “Aaaaaaaahhh

  1. Ja dat zijn van die dingen die kunnen je dag aardig in de war schoppen Ria i k ken dat gevoel. En geloof me het word alleen maar erger met de jaren. Ik ben al zover dat ik de bloemen die de vuilnisbak in moeten zeg dat ze mooi waren en bedank ze dus maak je borst maar nat . XXX

    Like

    • Ik had dat met de blauwe ballen struik !
      Toen we terug kwamen van onze midweek hadden we behoorlijke stormschade.
      Het hekwerk waar die blauwe ballen struik tegen aan groeide, was helemaal losgeschoten en lag vol de vijgenboom.
      Het ging me gewoon aan mn hart dat ik hem grotendeels af moest knippen en in de groenbak moest doen

      Like

Reacties

