Kabouter shit

Kabouter shit en bospaden gaan niet goed samen..
En ik wilde toch echt die zooi niet onder mn schoenen mee naar huis nemen..
Ook al betekende het een omweg…we gingen naar de duinen..
.

.
Want duinzand schuurt toch even beter..
.

.
En omdat we op een gegeven moment toch bij die zandhagedisjes in de buurt kwamen ..
.

.
Besloten we om ook daar even te gaan kijken..
.

.
Ach en dan is het leed alweer snel geleden als je ze weer tevoorschijn ziet komen..
Ik heb zelfs de ingang van het nest gezien !!
Door de camera dan…want ik ga daar natuurlijk niet met mn neus bovenop staan !!
.

.
Inmiddels ben ik er dus wel achter dat ik echt aan een andere bril moet !!
.

.
Oke ze zijn klein …
.

.
Maar wat zijn ze leuk !!

5 thoughts on “Kabouter shit

Reacties

